The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Ja, die waren het! Het is dat muziekje bij die Grolsch-reclame Ja, leuke muziek! Echte sloepen-muziek! Ja dat vind ik ook mooi muziek , lijkt erop dat we dezelfde smaak hebben Reageren
Melchior Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Ja! Er zijn niet veel mensen van onze leeftijd geinteresseerd in die muziek! Ja, dat was nog eens muziek, heerlijk door de woestijn van California cruisen, muziekje op, raampjes open, de V8 zachtjes laten blubberen... *Zucht* :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Ja!Er zijn niet veel mensen van onze leeftijd geinteresseerd in die muziek! Ja, dat was nog eens muziek, heerlijk door de woestijn van California cruisen, muziekje op, raampjes open, de V8 zachtjes laten blubberen... *Zucht* :lol: Ja :rolleyes: *valt achterover in zijn denkbeeldige in zijn cadiilac stoel* Reageren
Melchior Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Hahaha! :lol: Zo is het maar net vriend! :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Deze is absoluut 1 van mijn favorieten(waarom, nee dat wil je niet weten) Boston :rolleyes: : More then a feeling :rolleyes: Reageren
djvinnie Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Op dit moment vind ik dit nummer wel leuk! Ebon E Feat. Beennie man - Pride & Joy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.