Jump to content

opslot zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Zonder noobmode, kan je een auto niet op slot zetten. Zelf heb ik no0bmode niet, dus ik kan het je ook niet vertellen als je het wel hebt!

Jammer genoeg, er zijn namelijk autodieven hé? :puh:

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Ja, meestal kan je herkennen en hoe ze lopen en hun kleding. Die met zo een mexicaanse hoed op pikken bij mij de meeste auto's.

Geplaatst:

Hey drijft af.

mij noobmode kan je je auto opslot zetten

kan dat ook zonder noobmode ???

Het kan denk wel maar dan moet het met scripten,ik kan het niet iemand anders mischien wel maar bedenk wel dat je save games niet meer werken.

Geplaatst:

Maar als hij een auto steelt is hij alsnog een autodief..

En hij is wel diegene die het vaakst een auto steelt.

Geplaatst:
Eentje hiervan is deze:

screen gemaakt door BaasB :*D

Deze autodief is gevaarlijk, natuurlijk zijn er nog veel meer autodieven. Dit is de bekendste, hij heeft in de meeste gevallen een wapen bij zich. Als je iets pakt, je komt terug is je auto weg!

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

auto dieven hebben meestal zo'n handschoenen tot aan het midden van hun vingers... :Y

greeeeeetz van driverx250

Geplaatst:

Meestal zien die autodieven er gewoon eng uit.

Zelf had ik helemaal een kart uit Los Santos gehaald. Toen ik hem in Las Venturas moest lozen, werd mijn kart gestolen! Ik erachteraan en schieten, maar dan ben je al te laat :-(

Geplaatst:

Die gasten stelen ook bij mij!Maar wat dan nog, na een minuut zie je dezelfde auto langsrijden.heb wel een keer geha in SF dat een hooggetunede auto werd gestolen, ik eragteraan, en ik kreeg hem te pakken, en hij met een nitro!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...