Ferre Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ja, da's ook wel grappig. Als je rent over een weg kun je zo een auto inhalen! Reageren
Mpp Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 dit ia allemaal offtopic kan je het nou op slot zetten ja of nee Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) dit ia allemaal offtopickan je het nou op slot zetten ja of nee Je vraag ^^, mijn antwoord in het begin van dit topic (hieronder). Zonder noobmode, kan je een auto niet op slot zetten. Zelf heb ik no0bmode niet, dus ik kan het je ook niet vertellen als je het wel hebt! Het kan dus niet, misschien met no0bmode wel. Bewerkt: 24 december 2005 door Ruurd31 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) kan je het nou op slot zetten ja of nee Nee, dat kan dus niet... Edit: Te laat... Bewerkt: 24 december 2005 door NandroDavids Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.