Jump to content

rachen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo gta 88,

Je bedoelt toch racen he? Dat kun je kijken op wikigta en dan klikken op San Andreas...

Zelf weet ik het niet, ik heb sa nog niet uitgespeeld. (In tegenstelling tot vc.)

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2
Geplaatst:
Hallo gta 88,

Je bedoelt toch racen he? Dat kun je kijken op wikigta en dan klikken op San Andreas...

Zelf weet ik het niet, ik heb sa nog niet uitgespeeld. (In tegenstelling tot vc.)

gta-freak2 :cya:

Op WikiGTA staat momenteel nog niks over de street races. Daar zijn we nog mee bezig. Racen kan overigens bij alle zwart-wit geblokte vlaggetjes op je ingame kaart. Je kunt nog niet meteen op het begin van het spel aan street races meedoen

Net zoals gta-freak2 zei kun je kijken op WikiGTA. Maar om toch je vraag te beantwoorden: Nadat je in San Fierro de Driving School hebt gehaalt kun je een autodealerbedrijf kopen genaamd 'Wang Cars'. Als je de missies bij Wang Cars hebt gehaald kun je aan straatraces deelnemen, die je zowel in San Fierro als in Los Santos als in Las Venturas kunt doen. Ook kun je op het vliegveld van LV vliegraces doen, alleen zijn dit niet echt races, je moet met een helicopter of vliegtuig alle checkpoints doen, en in een hoe snellere tijd, des te meer geld je krijgt. Plekken waar je kunt racen zijn op de radar aangegeven met een wit-zwart geblokte vlag.

EDIT: Gunslinger was me net even voor. ;)

Bewerkt: door Pietje //

Als je de Autoschool en The Da Nang Thang gehaald hebt, komt er vanaf dan pas Wang Cars beschikbaar. Is Wang Cars beschikbaar (dus niet alle missies gehaald van Wang Cars) dan starten de races ook al, zoals Pietje// zei: "Er zijn ook vliegmissies".

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

dan moet je in de buurt komen van een locatie waar je races kan beginnen. dan zie je een vlaggetje op de mini-map. ga dan in de marker staan en je kunt een race kiezen.

Geplaatst:

bij mij staat geen flatjes en heb de wangcars en drive school al gedaan help !!!! ff wil graag veder

maak een kaartje waar die vlagtjes staan

Hier is een kaartje.

sassa5po.th.jpg

De rode cirkel is van Wangcars.

Let op: De groene cirkel ga je met helikopters en vliegtuigen vliegen.

Als op deze locaties er geen vlaggetjes staan bij jou spel, dan kan het een bug zijn. (een foutje in het spel)

En dan kan je geen 100% meer halen.

EDIT: Excuses voor de slordige cirkels.

Bewerkt: door Barcelona

Ik heb even het kaartje van Barcelona verbeterd. De circels waren bijna niet te zien, je kon ze bijna alleen vinden als je wist waar ze stonden. Als je het plaatje geopend, staat er onder het plaatje ergens Full screen mode. Klik daarop dan is het kaartje op zijn allergrootst!

sassa5po2bb.th.jpg

@GTA88, je zou eens gewoon af moeten wachten, misschien komt er op den duur vanzelf wel dingen op de radar. Als je in Las Venturas (stad) bent, dan staat er wel 1 op het vliegveld. Je kunt hem herkennen als ene finishvlaggetje op je radar.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

@Barcalona: Ik hoop niet dat je het erg vindt ;) .

Bewerkt: door Ruurd31

wat moet je er voor deon om de rachen ???

en nog een vraag in ls staat zon manntje die vraag f je met een auto wil dansen of zo iets daar ga ik heen ik dans met en ato ik verlies ik gaa maar weer

heeeft dat ook te maken met die rac ???

Bewerkt: door gta 88
Geplaatst:

Als er uiteindelijk zwart/wit geblokte vlaggen op je kaart komen (dus gewoon blijven doorspelen, ze komen vanzelf) ga je daar gewoon naar toe en loopt de rode marker in. Dan heb je de keus uit een aantal races die je kan gaan doen. En dat mannetje wat vraagt of je wil 'dansen' met een lowrider is gewoon geinig (en als je het goed kunt leuk voor de credits) maar je hebt het niet nodig. Niet voor 100%, niet als race, nergens voor eigenlijk. Succes..... :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...