gta 88 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 waar kan ik rachen in sanfiero en losantos en lv waar kan help asterplieft :$ Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Hallo gta 88, Je bedoelt toch racen he? Dat kun je kijken op wikigta en dan klikken op San Andreas... Zelf weet ik het niet, ik heb sa nog niet uitgespeeld. (In tegenstelling tot vc.) gta-freak2 Bewerkt: 20 december 2005 door gta-freak2 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Hallo gta 88,Je bedoelt toch racen he? Dat kun je kijken op wikigta en dan klikken op San Andreas... Zelf weet ik het niet, ik heb sa nog niet uitgespeeld. (In tegenstelling tot vc.) gta-freak2 Op WikiGTA staat momenteel nog niks over de street races. Daar zijn we nog mee bezig. Racen kan overigens bij alle zwart-wit geblokte vlaggetjes op je ingame kaart. Je kunt nog niet meteen op het begin van het spel aan street races meedoen Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Net zoals gta-freak2 zei kun je kijken op WikiGTA. Maar om toch je vraag te beantwoorden: Nadat je in San Fierro de Driving School hebt gehaalt kun je een autodealerbedrijf kopen genaamd 'Wang Cars'. Als je de missies bij Wang Cars hebt gehaald kun je aan straatraces deelnemen, die je zowel in San Fierro als in Los Santos als in Las Venturas kunt doen. Ook kun je op het vliegveld van LV vliegraces doen, alleen zijn dit niet echt races, je moet met een helicopter of vliegtuig alle checkpoints doen, en in een hoe snellere tijd, des te meer geld je krijgt. Plekken waar je kunt racen zijn op de radar aangegeven met een wit-zwart geblokte vlag. EDIT: Gunslinger was me net even voor. Bewerkt: 20 december 2005 door Pietje // Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Als je de Autoschool en The Da Nang Thang gehaald hebt, komt er vanaf dan pas Wang Cars beschikbaar. Is Wang Cars beschikbaar (dus niet alle missies gehaald van Wang Cars) dan starten de races ook al, zoals Pietje// zei: "Er zijn ook vliegmissies". Ruurd31.. Bewerkt: 20 december 2005 door Ruurd31 Reageren
gta 88 Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 maa rik heb geen valgtje in me beeld Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 dan moet je in de buurt komen van een locatie waar je races kan beginnen. dan zie je een vlaggetje op de mini-map. ga dan in de marker staan en je kunt een race kiezen. Reageren
Blizz Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Of kijk anders op je kaart in het pauze-menu... Reageren
gta 88 Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 kan iemand zeggen voor ze staan Reageren
gta 88 Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 bij mij staat geen flatjes en heb de wangcars en drive school al gedaan help !!!! ff wil graag veder maak een kaartje waar die vlagtjes staan Reageren
Barcelona Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Hier is een kaartje. De rode cirkel is van Wangcars. Let op: De groene cirkel ga je met helikopters en vliegtuigen vliegen. Als op deze locaties er geen vlaggetjes staan bij jou spel, dan kan het een bug zijn. (een foutje in het spel) En dan kan je geen 100% meer halen. EDIT: Excuses voor de slordige cirkels. Bewerkt: 22 december 2005 door Barcelona Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Ik heb even het kaartje van Barcelona verbeterd. De circels waren bijna niet te zien, je kon ze bijna alleen vinden als je wist waar ze stonden. Als je het plaatje geopend, staat er onder het plaatje ergens Full screen mode. Klik daarop dan is het kaartje op zijn allergrootst! @GTA88, je zou eens gewoon af moeten wachten, misschien komt er op den duur vanzelf wel dingen op de radar. Als je in Las Venturas (stad) bent, dan staat er wel 1 op het vliegveld. Je kunt hem herkennen als ene finishvlaggetje op je radar. Veel succes, Ruurd31.. @Barcalona: Ik hoop niet dat je het erg vindt . Bewerkt: 22 december 2005 door Ruurd31 Reageren
gta 88 Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) wat moet je er voor deon om de rachen ??? en nog een vraag in ls staat zon manntje die vraag f je met een auto wil dansen of zo iets daar ga ik heen ik dans met en ato ik verlies ik gaa maar weer heeeft dat ook te maken met die rac ??? Bewerkt: 23 december 2005 door gta 88 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Als er uiteindelijk zwart/wit geblokte vlaggen op je kaart komen (dus gewoon blijven doorspelen, ze komen vanzelf) ga je daar gewoon naar toe en loopt de rode marker in. Dan heb je de keus uit een aantal races die je kan gaan doen. En dat mannetje wat vraagt of je wil 'dansen' met een lowrider is gewoon geinig (en als je het goed kunt leuk voor de credits) maar je hebt het niet nodig. Niet voor 100%, niet als race, nergens voor eigenlijk. Succes..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.