Jump to content

rachen

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is bij iedereen hetzelfde. Wanneer je de autorijschool gehaald hebt, zal Jethro je na de missie 'Yay ka-boom-boom' opbellen dat je kan deelnemen aan streetraces.

Geplaatst: (bewerkt)

ik ehm voor de xbox een bug kan nhet ook wel zijn amar denk niet ik wagt wel ff af

en anders is het kut want heb ik al dat werk voor niks gedaan :N

Bewerkt: door gta 88
Geplaatst:
ik ehm voor de xbox een bug kan nhet ook wel zijn amar denk niet ik wagt wel ff af

en anders is het kut want heb ik al dat werk voor niks gedaan :N

Tuurlijk heb je het niet voor niets gedaan. Je weet nu alle truckjes en kan meepraten (anders ook wel, maar nu weet je al veel). Als je hem na die missie nog niet krijgt zou je de storeline gewoon kunnen uitspelen, wil je persée die straatraces er toch nog bij zul je overnieuw moeten beginnen. Je weet dan alles immers al dus je vliegt gewoon heel snel door de storeline.

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

ik denk da tik het al weeet waorm ik niet kan rachen ik denk dat ik alles voor de rij school goed of zilver moet hebben

Geplaatst:
die vlieg miesies krijg je toch pas naar de msies in dat je leert vliegen

Klopt, als je de Flying School hebt gehaald krijg je 3 missies genaamd: NOE, Dam and Blast en FreeFall.

ik denk da tik het al weeet waorm ik niet kan rachen ik denk dat ik alles voor de rij school goed of zilver moet hebben

Nee hoor, je hoeft alleen de school maar uit te spelen. Alles mag op brons of hoger.

Als je het toch graag in goud/zilver wilt hebben, vraag dan even of iemand in de SaveGame aanvraag het wil doen.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...