matt Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Misschien allang bekend maar ik kon er nix met de search over vinden Heeft iemand deze wel eens geprobeerd en wat houdt het in? Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Misschien allang bekend maar ik kon er nix met de search over vinden Heeft iemand deze wel eens geprobeerd en wat houdt het in? ja ikke dit is GTA3 (Liberty City) maar dan met alle functies en verbeteringen van vice city motor's heli's door zichtig water enz enz. en je hebt een paar missies tis best leuk maar verveelt snel <_< Reageren
matt Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Misschien allang bekend maar ik kon er nix met de search over vinden Heeft iemand deze wel eens geprobeerd en wat houdt het in? ja ikke dit is GTA3 (Liberty City) maar dan met alle functies en verbeteringen van vice city motor's heli's door zichtig water enz enz. en je hebt een paar missies tis best leuk maar verveelt snel <_< oke bedankt Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Misschien allang bekend maar ik kon er nix met de search over vinden Heeft iemand deze wel eens geprobeerd en wat houdt het in? ja ikke dit is GTA3 (Liberty City) maar dan met alle functies en verbeteringen van vice city motor's heli's door zichtig water enz enz. en je hebt een paar missies tis best leuk maar verveelt snel <_< oke bedankt graag gedaan hoor Reageren
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 heb je daar gta 3 of vice city voor nodig? :rolleyes: Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Je hebt GTA VC nodig, daarna gooi je ongeveer alles weg, en krijg je een heleboel terug (wat grotendeels afkomstig is van GTA3). Het is dus een mod voor GTA-VC.... Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 wat moet ik dan precies doen? Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 wat moet ik dan precies doen? De Readme lezen daar staad allus duidelijk in maar er zit ja een installer Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 dat snap ik en waar kan ik em downen? Reageren
munitions Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 mij lijkt het nix maarja dat zal wel aan mij liggen Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 waar ken ik die mod downloaden? Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 (bewerkt) Download Link! (Als dit nie mocht verwijder de link dan maar ) Bewerkt: 22 augustus 2004 door Hoekiekevin Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 mij lijkt het nix maarja dat zal wel aan mij liggen het is ook niet echt veel gewoon gta3 met de vice functies Reageren
matt Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 mij lijkt het nix maarja dat zal wel aan mij liggen het is ook niet echt veel gewoon gta3 met de vice functies o dan hoef ik gta 3 niet te kopen Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 mij lijkt het nix maarja dat zal wel aan mij liggen het is ook niet echt veel gewoon gta3 met de vice functies o dan hoef ik gta 3 niet te kopen Nee eigelijk nie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.