Langer Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Hey allemaal, ik weet niet of het hier thuishoord maar ik probeer het tog. Ik heb nu respect voor een 2man-gang, ik hou er van om op een moter langs de ballas te rijden met iemand achterop, maar ik vraag me af of er ook mods of skins zijn voor een moter met zijspan, zodat ik met mijn 2 man-gang kan scheuren . Reageren
BaasB Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Er zit officieel geen zijspan in het spel, maar misschien is er wel een mod voor. Kijk hier maar eens En anders staat ie misschien hier (Ik weet het ook niet precies, ik kom nooit in het modding fora ) Bewerkt: 20 december 2005 door BaasB Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Hey Langer , Hier (klik) kan je wel mods downloaden (20 stuks) waarschijnlijk is er wel 1 tussen. Staat hij er niet tussen, kun je misschien een aanvraag doen in het modding fora (link Baas B.). Daar heb je de top modders, ik denk dat ze wel 1 voor je willen maken . Veel succes, Ruurd31.. Reageren
Langer Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Oke, thnx bradas, zal ff kijke Bewerkt: 20 december 2005 door Langer Reageren
ballas Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 sorry dat ik even offtopic ga maar kan je ook modden op de ps2? nee zeker Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Nee, je kunt niet modden op de PS2, het is alleen een voordeel voor de PC versie. Volgens mij kon het wel met speciale spullen (€-duur), met die spullen kan je ook savegame's online zetten. Jammer hé, veel succes verder met San Andreas . Ruurd31.. *Edit @ Driverx250: Je mag geen reclame maken voor andere sites . Bewerkt: 21 december 2005 door Ruurd31 Reageren
driverx250 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 ga maar eens naar www.gta-series.com daar staan veel en goede mods op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.