ballas Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 2 vraagjes over wang cars: 1:als ik mijn eigen outo's in die toonzaal zet en ik save ergens staan ze er dan nog?(dezelfde functie als bij een garage dus. 2:cesar zei toch zoiets van outo's die je ergens gaat stelen en ergens naartoe gaat brengen staan daarna in wang cars. zoja verbeter dit dan zo nee zeg het dan. Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 1. Nee, het heeft niet dezelfde functie als een garage. 2. Wanneer je Wang cars koopt, krijg je missies die je moet doen aan je garage in doherty. Na elke missie die je voltooid (in die missies moet je bepaalde auto's gaan stelen) komt er een auto in de wang cars showroom, dus die jij in de vorige missie gestolen hebt. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 2 vraagjes over wang cars:1:als ik mijn eigen outo's in die toonzaal zet en ik save ergens staan ze er dan nog?(dezelfde functie als bij een garage dus. 2:cesar zei toch zoiets van outo's die je ergens gaat stelen en ergens naartoe gaat brengen staan daarna in wang cars. zoja verbeter dit dan zo nee zeg het dan. 1. Ja en nee. Aan de ene kant is er een kans dat ze blijven staan. Anderzijds doet de showroom geen dienst als garage die auto's saved. Maar auto's blijven soms ook buiten garage's gesaved, als er maar niet ver er vandaan gaat. 2. Je kan auto's importeren en exporteren bij de Docks. Kijk voor meer info hier of op deze WikiGTA pagina. Ik raad de laatste link aan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Ik wou hier even iets aan toevoegen. Lees eens de FAQ (Friendely Aksed Questions) van San Andreas, die vind je hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18789 . Big Smoke is er nog wel mee bezig maar er staan heel veel belangrijke dingen in. Ruurd31.. *Edit: Hmm.. Gunslinger was me dezelfde link voor Bewerkt: 20 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ballas Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 ok bedankt iedereen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.