(San) Andr Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik heb nu weer een probleem met img-tool: als ik hem nu probeer te openen krijg ik een scherm met openen met:..... Ik was zo dom om, toen ik het zat werd, Word selecteerde :$ . Ik zou graag willen weten hoe ik dat probleem moet oplossen. Alvast bedankt. Reageren
-Roy- Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Dan moet je rechtermuis knop doen op het bestand dat nu met word wordt geopend. Er komt dan een lijstje. Kies "openen met". Nu selecteer je die IMG tool en klaar is kees. Reageren
(San) Andr Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Wat bedoel je met IMG-tool selecteren? Hij komt niet in het lijstje voor. Reageren
-Roy- Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ga naar bladeren, en dan naar de locatie van de IMG Tool. Reageren
(San) Andr Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Die locatie heb ik niet meer volgens mij, verwijderd. Ik heb geprobeerd om opnieuw te downloaden, maar dat lukt niet, ik kan er geen map van maken. EDIT: Als er al mensen op zouden willen reageren, ik heb het al opgelost, dus... Bewerkt: 24 december 2005 door (San) André(as) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.