Jump to content

Wapens onder water

Recommended Posts

Geplaatst:

vlak boven blue berry hill zouden er wapens in het water liggen . maar ik ben gaan kijken maar ik vond ze ni

En toen ik terug wilde gaan om nog eens te kijken liep de ps2 vast .

Er moeten wapens liggen want dat staat in den boek van GTA SA

Ik vind da raar zenne want nergens anders zitten er wapens onder water

Geplaatst:
vlak boven blue berry hill zouden er wapens in het water liggen . maar ik ben gaan kijken maar ik vond ze ni

En toen ik terug wilde gaan om nog eens te kijken liep de ps2 vast .

Er moeten wapens liggen want dat staat in den boek van GTA SA

Ik vind da raar zenne want nergens anders zitten er wapens onder water

In welk boek precies? Handleiding of stratey huide? Misschien kun je het inscannen of er een foto van maken... Het is het belangrijkst dat je zeker weet dat wat ze zeggen betrouwbaar is.

Geplaatst:

Den officiele boek van GTA SA

Der zo nen Chrome gun liggen en ne colt 45 ik heb er ne foto van maar ik kan hem ni op het internet zetten

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Lieven,

Via imageshack.us kun je plaatjes online zetten. Je kopieert de link, en zet hem hier neer. Dan kun je het ons laten zien, voor hetzelfde bestaat hij echt niet.

Tip: Je kunt ook even in de WT kijken, dan zoek je het geweer dat er zou moeten liggen. Staat hij in de WT kun je er alsnog heen rijden.

Om welke geweer gaat het precies?

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Het komt uit diy boek

het boek

En dan is dit de pagina het is wat onduidelijk maar als je op de kaart kijkt dan zijn je dat er boven blue berry hills niks ligt

de pagina

je moet daar maar eens kijken ik vind ze niet.

En als ze daar niet zouden zijn is er miss een grot

Geplaatst:

Eingelijk kan ik pas oordelen als ik de plaatjes heb gezien, maar het lijkt me wel erg sterk dat er onder water wapens liggen, misschien is er onderwater iemand dood gegaan die wel wapens bij zich had. :Y

Geplaatst:

als je dien boek ook hebt moet je eens naar de pagina gaan waar de wapens van los santos gaan

En als je dan boven blue berry kijkt zie je dat er wapens onder water liggen.

Eerst dacht ik dat daar schepen moesten liggen maar dat is niet zo

Geplaatst:

hey,

die boek alles klopt wat erin staat maar dat wapen ligt er niet een vriend van mij heft ook EEN boek waar dat in staat en ik vind het ook niet!dusz doe geen moeite!

Geplaatst:
ik weet het en heb het opnieuw geprobeert werkt niet

heeft niemand anders dien boek ook ?

Ik kan het boekje wel even van een vriendje lenen, kun jij dan vertellen welke bladzijde?

Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...