lieven Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 vlak boven blue berry hill zouden er wapens in het water liggen . maar ik ben gaan kijken maar ik vond ze ni En toen ik terug wilde gaan om nog eens te kijken liep de ps2 vast . Er moeten wapens liggen want dat staat in den boek van GTA SA Ik vind da raar zenne want nergens anders zitten er wapens onder water Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 vlak boven blue berry hill zouden er wapens in het water liggen . maar ik ben gaan kijken maar ik vond ze ni En toen ik terug wilde gaan om nog eens te kijken liep de ps2 vast . Er moeten wapens liggen want dat staat in den boek van GTA SA Ik vind da raar zenne want nergens anders zitten er wapens onder water In welk boek precies? Handleiding of stratey huide? Misschien kun je het inscannen of er een foto van maken... Het is het belangrijkst dat je zeker weet dat wat ze zeggen betrouwbaar is. Reageren
lieven Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Den officiele boek van GTA SA Der zo nen Chrome gun liggen en ne colt 45 ik heb er ne foto van maar ik kan hem ni op het internet zetten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Hey Lieven, Via imageshack.us kun je plaatjes online zetten. Je kopieert de link, en zet hem hier neer. Dan kun je het ons laten zien, voor hetzelfde bestaat hij echt niet. Tip: Je kunt ook even in de WT kijken, dan zoek je het geweer dat er zou moeten liggen. Staat hij in de WT kun je er alsnog heen rijden. Om welke geweer gaat het precies? Ruurd31.. Bewerkt: 21 december 2005 door Ruurd31 Reageren
lieven Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Het komt uit diy boek het boek En dan is dit de pagina het is wat onduidelijk maar als je op de kaart kijkt dan zijn je dat er boven blue berry hills niks ligt de pagina je moet daar maar eens kijken ik vind ze niet. En als ze daar niet zouden zijn is er miss een grot Reageren
-Roy- Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Je hebt het niet goed guploadt. hij doet het niet! Reageren
lieven Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 ik weet het en heb het opnieuw geprobeert werkt niet heeft niemand anders dien boek ook ? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Eingelijk kan ik pas oordelen als ik de plaatjes heb gezien, maar het lijkt me wel erg sterk dat er onder water wapens liggen, misschien is er onderwater iemand dood gegaan die wel wapens bij zich had. Reageren
Fireman Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Als je een beetje logisch nadenkt heeft hij het waarschijnlijk over Badrygames Signature Series Guide: http://images-eu.amazon.com/images/P/07440...02.LZZZZZZZ.jpg Ik heb hem ook maar ik kan er geen shotgun in blueberry op zien hoor. Reageren
lieven Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 als je dien boek ook hebt moet je eens naar de pagina gaan waar de wapens van los santos gaan En als je dan boven blue berry kijkt zie je dat er wapens onder water liggen. Eerst dacht ik dat daar schepen moesten liggen maar dat is niet zo Reageren
driverx250 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 hey, die boek alles klopt wat erin staat maar dat wapen ligt er niet een vriend van mij heft ook EEN boek waar dat in staat en ik vind het ook niet!dusz doe geen moeite! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 ik weet het en heb het opnieuw geprobeert werkt nietheeft niemand anders dien boek ook ? Ik kan het boekje wel even van een vriendje lenen, kun jij dan vertellen welke bladzijde? Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.