Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, zou iemand uit de modscene, misschien voor mij en voor anderen een moter of scooter met een zijspan eraan kunnen maken?

Ik kan zelf niet modden, maar zou het leuk vinden om met 2 GSF'homies op een motor te rijden en dan even langs de ballas rijden ;)

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou het niet kunnen, maar een aantal mensen op het forum zeker wel dus het zou wel zo aardig zijn als iemand dat zou willen doen, of op ze minst zou willen reageren ;)

Bewerkt: door daviha
Geplaatst:

Hmm, moet lukken... Aleen ik kan zelf geen auto's modelen. Als je echt niemand vind moet je eens kijken op GTAforums.com, ik weet zeker dat ze je daar kunnen helpen.

-Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Hmm, moet lukken... Aleen ik kan zelf geen auto's modelen. Als je echt niemand vind moet je eens kijken op GTAforums.com, ik weet zeker dat ze je daar kunnen helpen.

-Greetz :sigaar:

Nou, ga daar niet vanuit.

Ik heb daar ook gevraagd of ze een Alfa Romeo 156 wouden maken, ik heb zelfs hun een map gegeven met alle blueprints en referentiefoto's erin.

Maar tot nu toe heb ik niets gehoord.

Je kan zelf beginnen te leren modelleren.

Neem nou een basis van Bradley H.

Zijn filmtutorial legt een aantal dingen goed uit.

En in het Nederlands.

Geplaatst:

Ik zou wel een simpele zijspan kunnen maken, maar dan heb je nog niets. Ik kan naamelijk geen dummy's plaatsen...

En ik heb het momenteel zelf erg druk met mijn eigen mod.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Hmm, als je nou even de Zoekfunctie had gebruikt, was je tot de conclusie gekomen, dat men hier op het forum geen Auto's modellen, behalven onze meer Hunter en Burpicane. En tevens heb je aan de Filmtut wel veel, maar geen van deze dingen gebruik je echt bij Auto's Modellen

Ook zou ik in godsnaam niet weten welke Dummie's er moeten worden geplaats voor een zijspan. Kortom ik denk dat je dit wel kan vergeten

Geplaatst:

Nou ja ik ben niet katholiek opgevoed dus ik wist dat ook niet van die naam, en ik kan het tog niet meer veranderen dus wat maakt 't uit

Geplaatst:
Nou ja ik ben niet katholiek opgevoed dus ik wist dat ook niet van die naam, en ik kan het tog niet meer veranderen dus wat maakt 't uit

je kan het aan de admin vragen, of hij het wil veranderen ;)

Geplaatst:
Ook zou ik in godsnaam niet weten welke Dummie's er moeten worden geplaats voor een zijspan. Kortom ik denk dat je dit wel kan vergeten

hmm daar zeg je me wat ;) ik zal me is in verdiepen of dat mogelijk is :puh:

Geplaatst:

Ehhhh...daar is niets katholieks aan hoor.

Ik ben ook niet gelovig, maar ik weet wel dat het Goliath is.

Een beetje erg nutteloze expressie!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...