Achille Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 MSN is down.. Mischien dat het wat te maken heeft voor betalende klanten.. Of juist gewoon door teveel mensen online.. Wie het weet mag het zeggen Natuurlijk Reageren
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Wat had je dan precies? (kan trouwens beter in het al vergeten grote msn topic geopend door mij) Ik had vanmiddag dat er iets was met de contactenlijst en daarna dat het hele netwerk eruit lag. Na ¾ uur was het over. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 MSN heeft de laatste tijd nogal wat storingen. Dat je moet betalen voor MSN is onzin. MSN blijft natuurlijk gewoon gratis. Let niet op al die spam die je binnenkrijgt van neppe afzenders met namen zoals Ebay, Postbank, MSN en al die andere vi**GRA stuff. Reageren
Achille Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ok Thnq, na 100 x proberen is msn eindelijk aangemeld Reageren
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Over die onzin van spam: Laatst had ik een email van de FBI (gelul natuurlijk) en ze zijden dat ik iligale sites had bezocht. Ik moest het bijgeleverde formulier invullen en terugsturen, ik even kijken, mag ik het niet openen van hotmail omdat er een virus inzat. Bij deze wil ik wel zeggen, bedankt MSN! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik zit de hele avond zonder problemen op MSN hoor Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Had ik vandaag ook last van. Maar het is door windows live messenger. Die op het net bijkomt. Reageren
Azer Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 gewoon een kwestie van http://status.messenger.msn.com/Status.aspx?mkt=nl-nl ff checken als je MSN problemen heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.