Jump to content

Hulp nodig met missie, naam vergeten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu bij een missie en ik zou niet weten wat ik moet doen ik moet naar een whitnes protection house ofzo en dan weet ik het al niet meer. De naam van die missie weet ik niet meer maar heb wel een plaatje.

post-899-1135111046.jpg

Geplaatst:

Als ik het me goed herinner is het de bedoeling om granaten of molotov cocktails door het open raam te gooien, om zo te proberen de getuige te vermoorden. Het raam is te zien op de screen die je gepost hebt.

Geplaatst:

Je moet eerst één granaat naar binnen hebben gegooid, daarna komt er een auto met de verdachte de garage uit. Die moet je achtervolgen en steeds beuken. :Y

Geplaatst:

Tip:

Zet een zwaar voertuig voor de garage deur; de auto kan niet wegrijden en het enige wat jij hoeft te doen is wat granaten bij die 2 auto's te gooien..

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik schiet meestal met een bazooka in da raampje, dan komt die er ook uit :Y en zo kun je die auto ook meteen opblaze :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Als je toch met granaten gaat gooien: ga op verschillenden plaatsen staan. Dus als je te dichtbij staat zodat hij achter je neerkomt, ga je achteruit. komt hij voor je neer, sta je te ver naar achteren. Experimenteer zo een beetje.

Tips: Maak een blokkade aan de kant waar hij eruit rijdt (rechts van het gebouw)

Gebruik een bazooka

Geplaatst:

Alle hints zijn goed...

>>> Door GTA-Sheep: Uitsluitend posten als je iets zinnigs te melden hebt. Dit is spam en is niet toegestaan op het forum<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...