Mania-92 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik ben nu bij een missie en ik zou niet weten wat ik moet doen ik moet naar een whitnes protection house ofzo en dan weet ik het al niet meer. De naam van die missie weet ik niet meer maar heb wel een plaatje. Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Als ik het me goed herinner is het de bedoeling om granaten of molotov cocktails door het open raam te gooien, om zo te proberen de getuige te vermoorden. Het raam is te zien op de screen die je gepost hebt. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Jup dat is juist. Alleen moest ik 3 keer naar de ammunation om nieuwe granaten te halen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ja idd. Je moet granaten gooien. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Je moet eerst één granaat naar binnen hebben gegooid, daarna komt er een auto met de verdachte de garage uit. Die moet je achtervolgen en steeds beuken. Reageren
Mark B. Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Tip: Zet een zwaar voertuig voor de garage deur; de auto kan niet wegrijden en het enige wat jij hoeft te doen is wat granaten bij die 2 auto's te gooien.. Reageren
ArticLight Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ik schiet meestal met een bazooka in da raampje, dan komt die er ook uit en zo kun je die auto ook meteen opblaze Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Als je toch met granaten gaat gooien: ga op verschillenden plaatsen staan. Dus als je te dichtbij staat zodat hij achter je neerkomt, ga je achteruit. komt hij voor je neer, sta je te ver naar achteren. Experimenteer zo een beetje. Tips: Maak een blokkade aan de kant waar hij eruit rijdt (rechts van het gebouw) Gebruik een bazooka Reageren
bas de man0 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Alle hints zijn goed... >>> Door GTA-Sheep: Uitsluitend posten als je iets zinnigs te melden hebt. Dit is spam en is niet toegestaan op het forum<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.