Scarcetti Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 radio los santos for life, maar k-dst als vliegmuziek en op een boot playback Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 IK kies K-DST,en dan vooral voor "hold the line" van ToTo,dat vind ik persoonlijk het mooiste nummer ooit gemaakt Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Radio Los Santos K-DST zijn de beste voor mij Reageren
Caltson Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 K-DST-Billy idol en white wedding Radio X-Danzig-Mother Reageren
Slyder Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Los Santos en K-Rose, ligt aan mn stemming haha Als ik op vijandige gangs inrij met mn wagen heb ik Los Santos op staan en cruise ik lekker rond, dan K-Rose Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Mijne favoriete radiozender is KDST, nummer: "Two Tickets To Paradise" ofzo , en natuurlijk ook mn User Track Player: Angerfist, Neophyte, DJ Promo etc Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Darth Maul Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ik heb niet echt een favoriete radiozender maar de radiozender die ik wel waardeer is K-Rose want er zijn mooie liedjes bij en die luister ik dan veel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.