matt Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 weet iemand hoe je naar chostworld kan :blink: alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 Das tog bij GTA 3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 Chostworld is volgens mij niet in Vice City! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 Je bedoelt zeker Ghosttown, dat is in gta3! Daar kan je niet heen, dan zak je zo de grond door! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 (bewerkt) Je kunt in VC wel met een heli onder de grond komen en daar rondvliegen om de wereld een van de andere kant te bekijken..... echt weirde effecten Hoe ?? Je kent vast wel het hotel-gebouw vanwaaruit je in "Martha's Mugshots" foto's moet maken van candy en die travo politicus....... Pak een heli (sparow werkt 't best) en vlieg daarmee onder het afdak aan de voorzijde van dat hotel-gebouw. Vandaaruit vlieg je langzaam omhoog tegen dat afdak aan, maar oeps, het plafond is daar niet stevig en je vliegt er zo door heen. Als je eenmaal helemaal binnen het afdak vliegt, gaat je van daaruit een stukje naar voren het gebouw in. Als je helemaal binnen het gebouw bent kun je je laten zakken tot onder de grond, nu kun je onder de grond vliegen waarheen je maar wilt... Succes Bewerkt: 21 augustus 2004 door patrickw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Het kan ook achterin het Vercetty Estate. Aan de achterkant kan je het gebouw binnen (bij dat binnenzwembad). Dan kan je ook door het plafond heen; Zelfde manier als hierboven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Het kan ook achterin het Vercetty Estate. Aan de achterkant kan je het gebouw binnen (bij dat binnenzwembad). Dan kan je ook door het plafond heen; Zelfde manier als hierboven. Ja dat wil ik ook iedere keer proberen, maar ik kom niet met mijn heli daaronder.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Je bedoelt zeker Ghosttown, dat is in gta3! Daar kan je niet heen, dan zak je zo de grond door! :lol: nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 o ik weet al hoe het moet 1.ga naar de poleposition club. 2.pak een motor(geen brommer) 3.rij snel naar de in gan van de pp en spring eraf. 4.ga naar binnen en pak je motor. 5. rij naar buiten en.....voila Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 o ik weet al hoe het moet1.ga naar de poleposition club. 2.pak een motor(geen brommer) 3.rij snel naar de in gan van de pp en spring eraf. 4.ga naar binnen en pak je motor. 5. rij naar buiten en.....voila Oja, dat staat ook in mijn Vice City Trucjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.