Jump to content

chostworld

matt

Recommended Posts

Je kunt in VC wel met een heli onder de grond komen en daar rondvliegen om de wereld een van de andere kant te bekijken..... echt weirde effecten :):)

Hoe ??

Je kent vast wel het hotel-gebouw vanwaaruit je in "Martha's Mugshots" foto's moet maken van candy en die travo politicus.......

Pak een heli (sparow werkt 't best) en vlieg daarmee onder het afdak aan de voorzijde van dat hotel-gebouw. Vandaaruit vlieg je langzaam omhoog tegen dat afdak aan, maar oeps, het plafond is daar niet stevig en je vliegt er zo door heen. Als je eenmaal helemaal binnen het afdak vliegt, gaat je van daaruit een stukje naar voren het gebouw in.

Als je helemaal binnen het gebouw bent kun je je laten zakken tot onder de grond, nu kun je onder de grond vliegen waarheen je maar wilt...

Succes

Bewerkt: door patrickw
Delen op andere websites

Het kan ook achterin het Vercetty Estate. Aan de achterkant kan je het gebouw binnen (bij dat binnenzwembad). Dan kan je ook door het plafond heen; Zelfde manier als hierboven.

Ja dat wil ik ook iedere keer proberen, maar ik kom niet met mijn heli daaronder.. :blink:

Delen op andere websites

o ik weet al hoe het moet

1.ga naar de poleposition club.

2.pak een motor(geen brommer)

3.rij snel naar de in gan van de pp en spring eraf.

4.ga naar binnen en pak je motor.

5. rij naar buiten en.....voila :)

Oja, dat staat ook in mijn Vice City Trucjes! ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...