Argon Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ik heb nog een bugje gevonden, het gaat om de ps2. Als je aan die dam in de desert.(of ergens anders dat hebi k nog niet geprobeerd) in de multiplayer mode iemand in die water heli laat gaan en de andere hem van de zelfde kant als het stuur in de heli laten gaan dan valt de eerste bestuurder er uit en loopt die over de bodem van het meer. Je kan er dan ook schieten enz. Reageren
Lord of War Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 ik heb eens geprobeerd niet gelukt Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Bij mij viel de bestuurder in het oneindige. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Als je nog eens wat hebt kan je het beter hier doen... Heb je screen? Dat lukt niet nope.gif nope.gif nope.gif Nu bumb je een topic. Volgende keer niet meer doen tenzij je een goed argument hebt. Bewerkt: 31 december 2005 door W3sl3y Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.