webbes Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 hey de site van gta is voledig in werking je kan screens bekijken en filmpjes hier en daar ook een geluids fragment ps ik hoop niet dat dit oud nieuws is want ik kan het nergens terug vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 he he eindelijk,het werd tijd,maar ik heb alles gezien en het is mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webbes Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 waarom staat het nog niet bij het nieuws dan?????? want ik heb zitten watertanden en dat gun ik een ander ook wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik had het ook al gezien. Er zijn zelf enkele nieuwe screens bij ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 ja ik zag het al,ze zijn zo mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 :rolleyes: Doet me een beetje denken aan de site van True crime streets of LA, zij deden het ook zo, maar die van R* vind ik orgineeler Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 ik vind true crime streets of L.A een k*t spel. R* is veel beter bezig met GTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 ja!!!! dat weet ik ook wel, het enige wat ik wou zeggen dat was dat... :ph34r: :ph34r: *kruipt onder zijn deken* Het spijt me Liltuner ik had nooit zo'n vergelijking mogen maken Vergeef me!!!!! :ph34r: :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 je ik ben boos een week huisarrest tanner nee ik snap het,maar true crime is zo een kl*te spel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 eindelijk, nu kun je eindelijk de stad een beetje bekijken... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 het werd wel tijd zeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 saai hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 saai hoor Ik las net je vorige berichten, en ik vind dat jij eens moet ophouden met bijdehandje spelen. Je post in een topic uit AUG ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) saai hoor Ik las net je vorige berichten, en ik vind dat jij eens moet ophouden met bijdehandje spelen. Je post in een topic uit AUG ! :lol: kijk eindelijk die met mij eens is ,lunatic wil je gebanned worden of zo, want je bent er hardt mee bezig , want je spamt ontiegelijk.. :rolleyes: edit:goddie (the godfather) heeft al gezegd dat hij lunatic erop heeft gewezen om op te houden met spammen... :lol: :lol: Bewerkt: 10 maart 2005 door the straight people killer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 ja het is dood irritant Lunatic dus STOP!!! daar nu mee AUB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts