Jump to content

de site van gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

hey de site van gta is voledig in werking je kan screens bekijken en filmpjes hier en daar ook een geluids fragment

ps ik hoop niet dat dit oud nieuws is want ik kan het nergens terug vinden

Geplaatst:

waarom staat het nog niet bij het nieuws dan?????? want ik heb zitten watertanden en dat gun ik een ander ook wel

:puh:

Geplaatst:

:rolleyes: Doet me een beetje denken aan de site van True crime streets of LA, zij deden het ook zo, maar die van R* vind ik orgineeler :D

Geplaatst:

ik vind true crime streets of L.A een k*t spel.

R* is veel beter bezig met GTA

Geplaatst:

ja!!!! dat weet ik ook wel, het enige wat ik wou zeggen dat was dat... :ph34r: :ph34r: *kruipt onder zijn deken* Het spijt me Liltuner ik had nooit zo'n vergelijking mogen maken Vergeef me!!!!! :ph34r: :ph34r:

Geplaatst:

je ik ben boos een week huisarrest tanner :puh:

nee ik snap het,maar true crime is zo een kl*te spel

• 6 maanden later...
Geplaatst:
saai hoor

Ik las net je vorige berichten, en ik vind dat jij eens moet ophouden met bijdehandje spelen. Je post in een topic uit AUG !

Geplaatst: (bewerkt)
saai hoor

Ik las net je vorige berichten, en ik vind dat jij eens moet ophouden met bijdehandje spelen. Je post in een topic uit AUG !

:D :lol: kijk eindelijk die met mij eens is ,lunatic wil je gebanned worden of zo, want je bent er hardt mee bezig , want je spamt ontiegelijk.. ;) :rolleyes:

edit:goddie (the godfather) heeft al gezegd dat hij lunatic erop heeft gewezen om op te houden met spammen... :lol: :lol:

Bewerkt: door the straight people killer
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...