quinton Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) cheatdevice 0.5 is er, en je kan filmpjes maken zet hier je filmpjes maar ik doe er zelf ook een paar. deze is echt vet Bewerkt: 23 december 2005 door quinton Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Zet je topic de volgende keer in het juiste forum. Moved to Media + Vastgeplakt en topicnaam hernoemd Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Hier viel ik van +2000 naar beneden. Laat het maar even laden, hij's best lang... (precies uitgerekend op de stoep) Reageren
quinton Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hier viel ik van +2000 naar beneden. Laat het maar even laden, hij's best lang... (precies uitgerekend op de stoep) kan je even precies uitleggen hoe je nau zon filmpje op het forum upload Reageren
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hier viel ik van +2000 naar beneden. Laat het maar even laden, hij's best lang... (precies uitgerekend op de stoep) kan je even precies uitleggen hoe je nau zon filmpje op het forum upload Je gaat naar www.imageshack.us Upload je filpmje Zet een link naar dit topic Reageren
quinton Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) maar je mag maar een bepaalt aantal geheugen en die van mijn filmpje is teveel!!! het is me al gelukt dit is hem tha best stunt hier een bug van een auto die boven het water hangt bugie Bewerkt: 2 januari 2006 door quinton Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Met www.rapidshare.de mag je maximaal 50 mb uploaden. Reageren
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hier weer een stunt van mij brug stunt en dit is meer een blooper, ik wou door de donut heen springen maar ik kwam er op vast tezitten blooper1 Reageren
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) hier is weer een vette stunt insane stuntie hier maak ik een tree plant tree plant dit is een stunt waar ik heel mooi inparkeer, let niet op de auto die op de kop licht dat is gewoon een stunt van mij die mislukte http://rapidshare.de/files/10319949/inparkeren.gif.html ]>>>>inparkeren<<<<(:[/url] je mag cijfers geven P.S. kunnen er wat meer mensen filmpjes opzetten, please Bewerkt: 3 januari 2006 door quinton Reageren
maarte41 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Een filmpje waarop ik de cheatdevice heb gebruikt voor mijn motor. filmpje Een grote ontploffing. filmpje Bewerkt: 3 januari 2006 door maarte41 Reageren
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) hey maartje41 eerste filmpje is wat saai maar de 2e is vet hier weer 2 stunst bij de eerste gebruik ik een auto als een soort schans!!! >>>klik<<< de tweede is de zelfde jump maar dan noch vetter, let ook op die maffia gasten die ik 10meter de lucht in smijt >>>klik<<< ps kan iemand cijfers geven pleazzzzzzzzzzzzzzzzzz Bewerkt: 3 januari 2006 door quinton Reageren
MNC3 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik upload mij gewoon op hostje bij lycos werkt perfect. paar ontploffingen net gefaald iets teveel geslipt waardoor geen snelheid genoeg Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) ben je daar dan geregistreerd want mij lukt het nog nie met lycos p.s. mooie filmpjes Bewerkt: 7 januari 2006 door quinton Reageren
MNC3 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ben je daar dan geregistreerd want mij lukt het nog nie met lycosp.s. mooie filmpjes registeren dan moet je daar op die FTP link gaan je daar inlogen met je gegevens en daar die filmpjes uploaden Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ben je daar dan geregistreerd want mij lukt het nog nie met lycos p.s. mooie filmpjes registeren dan moet je daar op die FTP link gaan je daar inlogen met je gegevens en daar die filmpjes uploaden dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.