Dogwatch Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Jah leuk filmpje een 8 geef ik leuk gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 ladies and gentelman. zijn jullie klaar voor het spetterende vervolg van LCS:the movie ik vind hem erg mooi geworden, en de verhaallijn is nog meer naar voren gebragt. je mag weer cijfers geven tuusen 0 en 10 note: ik wou sommige stukken niet te langdradig maken dus de ondertieteling kan soms wat snel gaan, druk dan gewoon ff op pauze!!! Leroy productions & Q movies proudly presents a movie written & directed BY Quinton & leroy >>>>LIBERTY CITY STORIES: the movie 2<<<< enjoy , QUINTON Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Heel indrukwekkend filmpje hoor, deze is nog beter dan je eerste. Ik geef je een 9,0. Hopelijk komt er nog een keer een vervolg. Ook grappig hoe je dat met de muziek gedaan hebt, in het begin heel rustig en nadat je die man dood hebt geschoten heel hard. Was wel grappig want ik schrok er een beetje van . Zo leek het net of ik schrok dat je die man dood schoot. P.S. Ik ga misschien morgen ook weer een San Andreas filmpje maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 hahaha . het was wel mijn bedoeling op het moment van het schot de muziek ruig te doen, maar niet om je te laten schrikken. en ik heb goed nieuws, ik ben plannen aan het maken voor een vervolg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 haha oke mooi zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) haha oke mooi zo hey julio, mijn derde deel is bijna af. de verhaallijn blijft op de voorgrond maar het word nog spannender. ik kan je ook vertellen dat de ''opwerkwachtende'' brandweer zijn opwachting weer maakt. meer ga ik niet verklappen. je zult het zelf allemaal rond negen uur kunnen zien. Bewerkt: 14 januari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 hahaha ja part 2 is wel een 9 waard ja nog ff 6 min wagten voor volgende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 dogwatch kan je wat precieser zeggen waarom ik een 9 kreeg (trouwens bedankt voor die 9) hier is de derde film van mijn lcs movie reeks. je mag weer cijfers geven. Leroy productions & Q movies proudly presents a movie written & directed BY Quinton & leroy >>>>Liberty City Stories: The Movie 3<<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) @quinton waar blijft deel drie eigenlijk het is ongeveer kwart over 9 edit:sorry ik was te laat Bewerkt: 14 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) het einde was wel goed gemaakt sorry voor het dubbel post ik ben er net achter gekomen van het dubbbelpost sorry ik geef een 8,5 Bewerkt: 15 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) bedankt voor de 8,5 en bedankt voor het weg halen van het ''je weet wel''.... Bewerkt: 15 januari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 9.5/10 Perfect einde, ik kan niet wachten op het vervolg... Mooi gedaan met die afwisselende peds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 quinto jij zou dan ook je quote moeten editen anders zie je het als nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) tjah77 heel erg bedankt voor de 9.5 en dogwatch ik ga mijn quote pas weg halen als hij dat heeft gedaan. Bewerkt: 15 januari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 Heel erg mooi gedaan, quinton! Ik geef je een 9,5, omdat deze nog leuker is en vooral ook heel spannend afloopt. Ik ben erg benieuwt naar het vervolg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.