quinton Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) ik heb deel 4 al helemaal bedacht ik kan hem alleen vandaag niet maken (ik heb ook huiswerk hoor.) waarschijnlijk aankomende vrijdag!!!!! hier heb ik ff een plaatje gemaakt: Bewerkt: 15 januari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 ik ken um nu ff niet openen er zijn te veel mensen aan ut downloaden op rapidshare Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 ik ken um nu ff niet openen er zijn te veel mensen aan ut downloaden op rapidshare ken jij misschien een gratis upload site waar ik me niet hoef te registreren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 Nee sorry dat zoek ik zelf ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Het laatste deel is af enjoy >>>>Liberty City Stories: The Movie 4<<<< Bewerkt: 21 januari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 quinton ga jij nog andere delen maken of is de storyline afgelopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 quinton ga jij nog andere delen maken of is de storyline afgelopen? de story is nu toch echt afgelopen. maar kijk voor meer info op dit topic >>>KLIK<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustinVercetti Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Ik had last van politie http://rapidshare.de/files/13131690/video2.gif.html]>>>Klik hier<<<[/url] Bewerkt: 12 februari 2006 door JustinVercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Ik had last van politie http://rapidshare.de/files/13131690/video2.gif.html]>>>Klik hier<<<[/url] Ik denk dat je iets verkeerd hebt gedaan met de code Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Hij is wel redelijk kort en de aftiteling neemt de halve film in beslag maarja, enjoy! >>> KLIK <<< PS een up-load snelheid van 14.80 kb/s, is dat normaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Hij is wel redelijk kort en de aftiteling neemt de halve film in beslag maarja, enjoy!>>> KLIK <<< PS een up-load snelheid van 14.80 kb/s, is dat normaal? Deze was wel heel kort! probeer de volgende keer het filmpje wat langer te maken en met wat meer verhaal erin. cijfer 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Hij was inderdaad heel erg kort en ik vond het eerlijk gezegd ook geen zak aan . Het gaat nergens over, een boot die vaart, dan een auto die rijd en dat was het ? De muziek was echter wel goed, maar voor de rest viel het wel mee. Op het eind van je filmpje staat dat er een vervolg komt, ik hoop dat die wat langer gaat duren en tenminste ook ergens over gaat. Cijfer: 5,5/6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Is het je eerste filmpje? Hadden er nog schietpartijen ingezeten dan zou ik zeggen, ja. Maar die zaten er niet in, zelfs geen ontploffende auto's/ boten... Indien het je eerste filmpje is geef ik je een 6/10, is het niet je eerste filmpje, dan geef ik je een 4/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Het was idd mijn eerste filmpje. Het vervolg heb ik al in mijn hoofd; er zal iets inkomen met een LCPD heli ... Lekker wat knoeien met Cheat Device in het afgesloten deel van de porter tunnel. P.S. Filmpjes maken is heel lastig vanop de PSP, dat moet allemaal frame per frame gebeuren en dan is het lastig sturen en lopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Het laatste deel is af enjoy dit is een zer goed filmpje!! KUTGW ik hoop snel nog meer van jullie te zien het ziet er zeer professineel uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.