Jump to content

auto dune

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

waar kan ik de auto dune vinden z'n dakar vrachtwagen is dat kan hem nergens vinden :-(

wie wil mij helpen wikigta ofzoiets kan ik ook niet vinden elleen het plaatje van de auto :ch:

Bewerkt: door gta_player
Geplaatst:

In LV kun je de dune vinden als je in het stadium gewonnen. Alleen je moet het wel op een bepaalde dag doen in het weekend of doordeweeks dat weet ik niet :N

Even Kraay aanvullen in post 2. Ik beschrijf de beide missies even, welke je kunt doen in dat evenement. Voor alle duidelijk even. Er zijn 2 stadium evenements, 1 heet Kickstart en de andere heet Dirt Track.

Dirt Track kun je alleen maar spelen op maandag en woensdag. Het is dezelfde als 8-Track (Stadium Evenement, Los Santos), daarmee unlock je de wagen BF Injection (staat rechts als je ervoor staat).

Bij Kickstart krijg je de Dune, daarbij moet je meer dan 25 punten halen. De ene carona heeft meer punten dan de ander. Dan unlock je de Dune. Hij is op alle dagen beschikbaar behalve op de dagen maandag en woensdag.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ty bedankt man ga gelijk eff die tweede dan uitspelen heb verhaal lijn al uit maar heb nooit z'n zin in die kleine missies maaja als ik die auto wil dan moet et :Y:Y

Geplaatst:

Hij staat er niet 1x maar hij spawnt er elke keer opnieuw. Na elke 6 uur kun je die auto's die daar staan weer ophalen. Dus je kan die auto wel in 10 garages zetten.

Ruurd31.. :*D

Je bedoelt waarschijnlijk stadion :cab::Y:Y

sta·di·um (het ~, -dia/~s)

1 periode als onderdeel van een ontwikkeling => fase, trap

sta·di·on (het ~, ~s)

1 groot terrein met sportveld, tribunes, bijgebouwen enz.

2 loop- of renbaan in het oude Griekenland

:bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk:

Bewerkt: door piet-herr
Geplaatst:
Hij staat er niet 1x maar hij spawnt er elke keer opnieuw. Na elke 6 uur kun je die auto's die daar staan weer ophalen. Dus je kan die auto wel in 10 garages zetten.

Ruurd31.. :*D

dat wist ik wel hoor maar ik hoef er nou ook weer niet zoveel :bonk:

Geplaatst:
op de big air op las vantras of zo iets en nog veel plezier verder

zonnet

en wat wil je daar mee zeggen? iets over Las Venturas denk ik. :cab: ik geloof dat dit topic al beantwoord was en er niet veel meer aan toe te voegen was. dan kun je het beter laten rusten, behalve als iets echt belangrijks hebt toe te voegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...