gta_player Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) waar kan ik de auto dune vinden z'n dakar vrachtwagen is dat kan hem nergens vinden wie wil mij helpen wikigta ofzoiets kan ik ook niet vinden elleen het plaatje van de auto Bewerkt: 21 december 2005 door gta_player Reageren
Kraay Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 In LV kun je de dune vinden als je in het stadium gewonnen. Alleen je moet het wel op een bepaalde dag doen in het weekend of doordeweeks dat weet ik niet Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 in het staduim van Las Venturas Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Even Kraay aanvullen in post 2. Ik beschrijf de beide missies even, welke je kunt doen in dat evenement. Voor alle duidelijk even. Er zijn 2 stadium evenements, 1 heet Kickstart en de andere heet Dirt Track. Dirt Track kun je alleen maar spelen op maandag en woensdag. Het is dezelfde als 8-Track (Stadium Evenement, Los Santos), daarmee unlock je de wagen BF Injection (staat rechts als je ervoor staat). Bij Kickstart krijg je de Dune, daarbij moet je meer dan 25 punten halen. De ene carona heeft meer punten dan de ander. Dan unlock je de Dune. Hij is op alle dagen beschikbaar behalve op de dagen maandag en woensdag. Veel succes, Ruurd31.. Bewerkt: 21 december 2005 door Ruurd31 Reageren
gta_player Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 ty bedankt man ga gelijk eff die tweede dan uitspelen heb verhaal lijn al uit maar heb nooit z'n zin in die kleine missies maaja als ik die auto wil dan moet et Reageren
driverx250 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Veel sucses ermee. PS;ik vind het moeilijk het is maar nipt gelukt dusz doe je best Reageren
gta_player Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 het is me in 1 keer gelukt heb er al een in mijn garage Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Hij staat er niet 1x maar hij spawnt er elke keer opnieuw. Na elke 6 uur kun je die auto's die daar staan weer ophalen. Dus je kan die auto wel in 10 garages zetten. Ruurd31.. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Je bedoelt waarschijnlijk stadion sta·di·um (het ~, -dia/~s) 1 periode als onderdeel van een ontwikkeling => fase, trap sta·di·on (het ~, ~s) 1 groot terrein met sportveld, tribunes, bijgebouwen enz. 2 loop- of renbaan in het oude Griekenland Bewerkt: 22 december 2005 door piet-herr Reageren
gta_player Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Hij staat er niet 1x maar hij spawnt er elke keer opnieuw. Na elke 6 uur kun je die auto's die daar staan weer ophalen. Dus je kan die auto wel in 10 garages zetten.Ruurd31.. dat wist ik wel hoor maar ik hoef er nou ook weer niet zoveel Reageren
Rullez Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 op de big air op las vantras of zo iets en nog veel plezier verder zonnet Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 op de big air op las vantras of zo iets en nog veel plezier verder zonnet en wat wil je daar mee zeggen? iets over Las Venturas denk ik. ik geloof dat dit topic al beantwoord was en er niet veel meer aan toe te voegen was. dan kun je het beter laten rusten, behalve als iets echt belangrijks hebt toe te voegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.