driverx250 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Hello, mijn favoriete zenders zijn los santos wilde style en k-dst. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Ik neem aan dat je wilde reageren in dit topic. Dan moet je niet op 'Start New' klikken, maar op 'Add Reply'. NandroDavids Edit: Je signature is volgens mij iets te groot. De maximale grootte is 500 x 150 pixels. Bewerkt: 21 december 2005 door NandroDavids Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Hey Driverx250 welkom op het forum , Ik snap wel dat je je radio zender wil vertellen, maar dat kun je hier doen. In dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=19424 Wil je de volgende keer weer iets vertellen moet je de zoekfunctie gebruiken, daar vinden kun je dingen vinden die al vertelt zijn. Dan kun jij die weer bumpen, maar dat moet je wel nuttig doen. Veel plezier nog op dit fourm, ik wens je een leuke tijd! Ruurd31.. Reageren
driverx250 Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 bedankt voor me ervan op de hoogte te brengen Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.