Mikeyyy Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Hoi, IK wil graag een auto zelf creeën met die plaatjes enz. er is 1 feit : weet niet hoe het moet. Kan iemand me dat kost uitleggen Greetz Mike Bewerkt: 3 januari 2006 door Mikeyyy Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Als je In San Andreas bedoelt , het het redelijk makkelijk... Download IMG Editor2 en open GTA3.img met die.... Zoek nu de auto die je wilt Extract die (rechtermuisknop , Extract) HET MOET EEN TXD file zijn eh Download TXD Workshop en open dat bestand ... klik op export vanboven , en dan heb je de skin als een afbeelding die je kunt editen... Als je de skin ingame wilt , moet je de stappen in omgekeerde volgorde doen... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Zelf een auto creeëren is moeilijk, hiervoor gebruik je 3ds max. Voor de paintjob te veranderen (kleuren etc.) gebruik je de manier hierboven beschreven. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Of ga naar het topic waar een tut over is gemaakt. Want ik wordt niet wijzer van wat crappyshitdude heeft getypt. Gr. Grove St. Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Hij gooit twee dingen door elkaar: - Wil je een auto vormgeven? of - Wil je een auto andere kleuren of patronen geven? Greetz Wazuup Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Allebij Bedankt voor de hulp Greetz Mike Reageren
Goliat Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Waar kan je IMG editor downloaden? Reageren
been Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 hoi mense, hoe kun je auto's zelf vormgeven? heb overal gezocht maar ik kan nergens vinden hoe je dat precies doet. Reageren
YPM Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Waar kan je IMG editor downloaden? Het heet IMG-tool 2.0 en is gewoon op GTAGames.nl te downloaden...achter SA Editors en Tools (werkt ook voor GTA Vice City) Reageren
gangstajoe Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) hoi mense, hoe kun je auto's zelf vormgeven? heb overal gezocht maar ik kan nergens vinden hoe je dat precies doet. Met de 3DSMax, met de kam's script. Bewerkt: 13 oktober 2008 door gangstajoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.