Nemean^inf Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Lol, wat is een render? Een render is een plaatje, bijv een personage, dat je in je signature kunt plakken. Dat fleurt je signature op. Ook hoef je ze neit meer uit te knippen . Mooie renders gizmo. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hier nog een render. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Jammer dat er een lijn van onder loopt wel netjes erg netjes uitgeknipt. Reageren
gangster28 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Ik render niet zo vaak maar wat vinden jullie hier van. orgineel Mijne. Bewerkt: 1 januari 2006 door gangster28 Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Hier een paar van mijn Gerenderde Renders. _______________________________________________________________________________ Car Crash Team Racing Halo Girl _______________________________________________________________________________ Gebruik ze gerust! Bewerkt: 31 december 2005 door Froodooo Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Mooie renders Alleen jammer dat er bij die ''Girl'' Anime Wallapers opstaat. Mvg,Velaro Reageren
The Mafia Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Mooi renderds Froodoo Reageren
Upstream Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Goede render, froodoo. Maar je moet ze echt opslaan als png. Want nu moet je ze weer renderen omdat jpg geen transparant kan . En die Halo render heb je niet zo veel aan, omdat hij aan 3 kanten afgesneden is. EDIT: haal die van dat bootje ff weg, want die rekt de hele pagina uit Bewerkt: 31 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Ja, ik zag het al. Ik zal ze nog eens als PNG posten. Edit: Ik kan ze niet uploaden als PNG... En openen in Photoshop lukt ook niet. Bewerkt: 31 december 2005 door Froodooo Reageren
Silverwing Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Eindelijk mijn render gefinished... Duurde wel een tijdje voor de outline te verwijderen. die jammer genoeg nog tezien is... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Ziet er mooi uit man. Hier weer 3 renders. 1 van rot kwaliteit maarja. Zou vet zijn als dit topic word gepinned. Bewerkt: 1 januari 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Upstream Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Oei, de tweede heeft een wit blokje bij haar voet. En de eerste is aan 3 kanten uit zijn canvas, dus daar heb je niet zo heel veel aan. Maar je render kwaliteit is echt super gizmo, kijken of ik ook wat kan vinden in mijn render archief (is niet zo heel groote ). Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Iedereen die renders post; vergeet de maximale size niet, 640x480. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mooie renders kzal er binnenkort ook wel weer wat posten. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hier een topic die ik een tijdje geleden, had aangemaakt maar werd gesloten. In dit topic kun je renders aanvragen. Info staat daar verder uitgelegd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.