Hanniballz Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 ik zag op de walktrough dat er een stuntplane en een hunter bij het vliegveld verdant meadows hoort te staan, maar ik heb de vliegschool al uitgespeelt en er staat niks...... het hele spel (verhaal) eig.uitgespeeld... tog wel handig zo'n walktrough hanniballz Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Er staat waarschijnlijk wel een Rustler, die staat in zo'n overdekt ding. Als je de Stuntplane en de Hunter wilt hebben moet je school helemaal uitgespeeld hebben (alles goud). De Stuntplane krijg je als je alles op zilver hebt of beter. De Hunter krijg je als je alles op goud hebt, het is ook met de andere scholen zo. Heb je iets alles op zilver of goud dan krijg je betere voertuigen bij de school. Ruurd31.. Reageren
Hanniballz Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Er staat waarschijnlijk wel een Rustler, die staat in zo'n overdekt ding. Als je de Stuntplane en de Hunter wilt hebben moet je school helemaal uitgespeeld hebben (alles goud).De Stuntplane krijg je als je alles op zilver hebt of beter. De Hunter krijg je als je alles op goud hebt, het is ook met de andere scholen zo. Heb je iets alles op zilver of goud dan krijg je betere voertuigen bij de school. Ruurd31.. johee dankje mot ik maar weer es wat spelen gaan. hanniballz Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 als je de hele verhaallijn hebt uitgespeeld, moet er ook een Hydra staan. soms spawnt die alleen niet. dan moet je even weggaan en later weer terugkomen, dan staat hij er wel. Reageren
Blizz Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 ja, en er hoort ook nog een helicopter te staan die je ook krijgt tijdens een missie Reageren
Hanniballz Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 JA HELI EN VLIEGTUIG STAAN ER WEL MAAR GEEN HUNTER= HELI MET RAKETTEN WAAR KEN IK DIE NOG MEER ERGENS KRIJGEN??? hANNIBALLZ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Er zijn volgens mij 3 manieren. Manier 1: Als je de vliegschool toch alles op goud hebt spawnen er op de legerbassisen in de Dessert en San Fierro. Het is wel moeilijk om ze te stelen, als je het probeert krijg je 5 sterren achter je aan. Manier 2: Je kunt tijdens de missies van het vlaggetje in Las Venturas ook met een Hunter een vliegmissie doen. Doe die missie, vlieg naar je hangar probeer hem erin te vliegen/dieuwen. Laat de missie "failled" gaan. Je wordt gediskwalificeert, rijd naar de hangar en je Hunter staat er. Manier 3: Je kan hem ook via cheats krijgen: PC: OHDUDE PS2: Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1 Xbox: B, A, Left Trigger, B, B, Left Trigger, B, Right Trigger, Black, White, Left Trigger, Left Trigger. Ruurd31.. @LM: Bedankt voor de correctie, ik bedoelde uitteraad San Fierro. Bewerkt: 22 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Little Mister Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Er staat ook een Hunter in de Marine basis, in San Fierro. @LM: Bedankt voor de correctie, ik bedoelde uitteraad San Fierro. Bewerkt: 22 december 2005 door Little Mister Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.