Arjen Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Wohoo.. Als je de officiële site van San Andreas bekijkt zie je, in de Flash versie, Los Santos staan als map. Los Santos zelf is in 2 delen verdeeld, Los Santos en Red County. Je kunt verschillende wijken in Los Santos aanklikken: - Palomino Creek (Vinewood) - Blueberry - Mulholland (Bergen) - Richman Country Club - Market - Rodeo (West Los Santos) - Beach Party Area - LSPD - Varrios Los Aztecas - Idlewood - Ganton (Grove Street Family's) - East Los Santos PS: De lettertype klopt niet vergeleken bij de officiële site. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Mann!!! dat is echt SuperToll!!!! ga gelijk checken!!!! Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 'Red County'... Dat klinkt als platteland, niet als een onderdeel van de stad. Red County? Als in Rednecks? EDIT: Grappige namen zie je trouwens op die map; Mulholland Hanky Panky Point Northstar Rock Reageren
joep Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Echt ruig, eindelijk kan ik de stad bekijken... Reageren
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 inderdaad lkkr verkennen Reageren
jojogta3 Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 B) ja red country is plaate land :rolleyes: Reageren
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 'Red County'...Dat klinkt als platteland, niet als een onderdeel van de stad. Jep, dat is ook zo. Kijk maar naar de map. Onder Red County zie je 'Hilltop Farms' staan. Voor degene die niet weten wat dat betekent; Boerderijen op de heuvels. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Ben eigenlijk benieuwd welk deel/delen je van San Andreas moet onlocken, ik wee dat je bepaalde missie's moet doen maar als je die klaar hebt wat gebeurt er dan??? Reageren
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Ben eigenlijk benieuwd welk deel/delen je van San Andreas moet onlocken, ik wee dat je bepaalde missie's moet doen maar als je die klaar hebt wat gebeurt er dan??? Mwa.. Ik vond dat bij Vice City en GTAIII niet zo leuk. Ik hoop dat je gewoon van stad naar stad kan... :rolleyes: Reageren
Chi Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Tadaa! Northstar Rock...Jaja ROCKSTAR NORTH!!! Reageren
webbes Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 ik vond deze iemand heeft hier vice city in gelakt en laat daar mee zien dat los santos groter is dat vive city Reageren
Chi Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Hij is leuk gedaan, maar ik denk niet dat dit hem uiteindelijk wordt.. Maar de grootte klopt wel ongeveer.. Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 ik ben ook op die site geweest ook die 7 filmpies gezien maar wel cool dat SA zo groot wordt:D Reageren
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 inderdaad, en stel je voor los santos is al zooooooooooooo groot ken je nagaan nog 2 steden en paar dorpjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.