~Lance Vance Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ik heb nu eindelijk San Andreas, dus ik installeer hem en start hem op. Ik krijg nu een soort filmpje waarin ik alle mogelijkheden van SA zie. Nu is het probleem; Na dat filmpje stopt hij er ineens mee. Weet iemand wat er mis is? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 het kan een eenmalige bug zijn. heb je het al vaker gebprobeerd? als het vaker voorkomt, kun je kijken of je pc aan de in de handleiding aangegeven systeemeisen voldoet. je kunt ook proberen je schijf op virussen en andere problemen te scannen, daar kan het ook aan liggen. Reageren
driverx250 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 misschien is het je beeld kaart;want het filmpje is niet "in the game"dus heb je niet zo'n goede beeldkaart nodigmaar "in the game" dus wel en dan wordt het je computer misschien te zwaar?ik weet het niet zeker maar dat denk ik toch Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 dus wat moet ik doen dan Reageren
Hanniballz Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 dus wat moet ik doen dan het orginele spel kopen of eentje downloaden die geen bugs bevat Hoodlum downloads aanbevolen (uit eigen ervaring ) Hanniballz Reageren
Gangsta Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Wij mogen hier niet praten over cracks. Wat zijn je systeem specs? Ik wil graag dit van je weten: - Je geheugen (RAM) - Videokaart Druk op Start -> Uitvoeren -> Typ in DXDIAG -> Maak even een screen met Print Scrn (Zie je boven op je toetsenbord) en plak het hier. Druk ook als je bij DXDIAG bent op Beeldscherm en maak daar ook een foto van. Dit kan liggen aan je videokaart of geheugen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Euuhhh Hanni ik heb het originele spel, de DVD edition nog wel. Specs: Reageren
Gangsta Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Je videokaart is 16 MB! Dit is heel erg slecht. Je moet minimaal voor GTA San Andreas 64 MB hebben. Verder is je RAM nog wel net goed. Dat is ook voor de minimale. Je zou een nieuwe videokaart moeten kopen. Bijv. een Nvidia Geforce 6200se 128 MB of een andere versie die beter is. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Okee bedankt, en ja ik wou toch al een nieuwe videokaart halen.... Reageren
Gangsta Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Oké. En als het dan niet lukt, dan ligt het aan de RAM (Geheugen), maar dat denk ik niet. Alvast veel succes! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Is een Nvidia GeForce 6600 van €130,- ook goed?? Reageren
SWYV Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 jazeker goed, ik zelf heb een nVidiaa FX5200 Tornado en werkt zonder problemen ingame maar soms weleens af e,n toe happert die omdat mijn PC van maar 1.1GHZ en de jouwe is 0.8GHZ dusja maar het zal wel misschien lukken want videokaarten moet minimum 128MB dus geen zorgen meer als jij die videokaart heb Nvidia GeForce 6600 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Oke maar als ik dan die videokaart koop dan doet San Andreas het gewoon?? Ik wil het ff zeker weten anders geef ik mijn geld uit aan iets waar ik niets aan heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.