wackopmij Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 ik heb overt laats gta sa geinstalleer (omdat de vorige gecracht was) maar nu krijg ik toch wel een raar lucht als ik omhoog kijk zie ik blauw en daarna (dus een beetje hoger) krijg ik groen beeld zou dit nu liggen aan gta3.img of zo?? heeft iemand een oplossing of een soort mod voor de sky??? - sheers - Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 als je groen beeld krijgt, ligt dat waarschijnlijk aan je computer. je kunt kijken of je computer voldoet aan de in de handleiding vermelde systeemeisen. het kan ook zo zijn dat je videokaart kapot is, dan moet je een nieuwe kopen. Reageren
wackopmij Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 als je groen beeld krijgt, ligt dat waarschijnlijk aan je computer. je kunt kijken of je computer voldoet aan de in de handleiding vermelde systeemeisen. het kan ook zo zijn dat je videokaart kapot is, dan moet je een nieuwe kopen. ik denk niet dat het aan mijn vidiokaart licht want dit is nog maar net een nieuwe pc ,, en de systeemeise voldoen het is niet alleen da raar luchtje maar als ik mijn scherm plat op cj zet (helemaal naar ondere gericht) dan krijg ik blauw beeld. Reageren
Godrax Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Probeer het spel op een lagere resolutie te zetten. Het kan misschien aan je beeldscherm liggen. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 als je groen beeld krijgt, ligt dat waarschijnlijk aan je computer. je kunt kijken of je computer voldoet aan de in de handleiding vermelde systeemeisen. het kan ook zo zijn dat je videokaart kapot is, dan moet je een nieuwe kopen. Reageren
Gangsta Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik denk toch dat we je Specs nodig zullen hebben. Heb je wel de laatste drivers voor je videokaart installeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.