Silverwing Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Heb gisteren iets in elkaar geknutseld, wat vinden jullie? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Mooi, 8,5/10 Ik vindt hem alleen een beetje druk, en ik kan niet zo goed zien waar het nou over gaat.. Verder vindt ik de kleuren goed en de letters mooi.. Ik vindt je huidige sig nog mooier. Dan nog ff een vraagje tussendoor, ook bij deze sig zie ik die diagonale strepen, is dat expres of onvermijdelijk? (Ik vindt dat namelijk niet echt zo mooi). Ik heb er geen verstand van en ik kan het zelf niet dus schiet me niet af als dit een domme vraag is..... Bewerkt: 22 december 2005 door RonaldVC Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 ik vind hem ook een beetje onduidelijk. hij is rommelig, en je moet goed zoeken voordat je ergens Silverwing ziet staan. een groter lettertype zal mooier zijn, denk ik. een 7,5. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 7/10 Ik vindt hem een beetje druk, ook had silverwing wel wat groter gemogen. Reageren
Xavu Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 kan neij zien wat et is :S dus 6.7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.