Arjen Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 B-Dup is volgens mij net zoiets als 8-Ball van GTAIII. Hij spreekt ook op de radio's van Los Santos: Subject: B-Dup Time: 2.40 AM 4/12/91 'Rumors suggest he has drifted apart from gang banging and into other activities. Allegation of false imprisonment and kidnapping of friends persist.' De geruchten zeggen dat hij is afgedreven van het 'gang banging' en van andere criminele activiteiten. De bewering van valse opsluiting en de ontvoering van vrienden duren voort. (Boven) Carl Johnson and B-Dup (Onder) B-Dup's House Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 De 8 ball van Sa???? Dat lijkt me echt gaaf!! Reageren
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 relaxt weer een nieuw personage bekent Reageren
Arjen Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 De 8 ball van Sa???? Dat lijkt me echt gaaf!! Geef me niet de schuld als het niet zo is. :lol: Ik denk dat hij zoiets is.. [EDIT] B-Dup hoort trouwens bij de Grove Streets Families (O'G's) Gevaarlijkste members van OG: - Sean 'Sweet' Johnson - Melvin 'Big Smoke' Harris - Lance 'Ryder' Wilson - Mark 'B-Dup' Wayne - Barry 'Big Bear' Thorne Kleding kleur: Groen Reageren
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 woooooooow dit spel word gevaarlijk met al die gevaarlijke gasten derin! dit word leuk Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Echt cool..... ik denk ook dat je veel hulp krijgt van hem tijdens de missie's Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 inderdaad of hulp van de hele OGF tijdens alle missie's Reageren
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 inderdaad of hulp van de hele OGF tijdens alle missie's Nee. Dan moet je eerst vrienden worden met die gang.. Wat waarschijnlijk ook moeilijk is.. Je moet een goed kapsel hebben, goeie kleding (niet te goedkoop) enzovoorts.. Orange Grove Families is geen OGF maar de O'G's Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 first make peace then make love :blink: hahahhahaah zo komt het bij mij over, eerst vriendjes maken en dan vechten!! Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 maar je bent toch familie van die orange groove? :blink: waarom zou je dan eerst vrienden moeten maken Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Omdat een paar van die bendeleden je verantwoordelijk houd voor de dood van hun moeder/broer, ik dacht dat ergens te hebben gelezen Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Omdat een paar van die bendeleden je verantwoordelijk houd voor de dood van hun moeder/broer, ik dacht dat ergens te hebben gelezen ik denk dat ze je daarmee heel het spel door mee plagen... ik bedoel er ontstaat en kleine ruzie en dan zegt iemand in een keer ''door jou is mam er niet meer'' dat zie je ook vaak in films enzo Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 dat zie je ook vaak in films enzo ja idd dat is gewoon om te plagen Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Bovendien is Carl een hele tijd uit San Andreas weggeweest, en heeft hij de Orange Groove al heel lang niet gezien. Reageren
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 tja,en toch moet er een manier zijn om vrienden te worden,maarja ontopic: zou je ook ruzie hebben met b-dup? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.