SilverDust Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 ik keek op wikigta of je in LV een inbraakmissie kan doen ik vond niks maar dat kan wel in pelgrim daar staat ook een zwarte boxville met een garage ernaast ik heb al getest maar ik weet niet voor hoeveel je moet stelen ik weer niet of dit al bekand was maar er stond niks over op wiki gta dus ik dagt post het ff Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Wist ik ook niet! Goed ontdekt lijkt me! Doe het voortaan in het wikigta topic! Maar wel goed ontdekt. Reageren
Barcelona Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dit was al bekend, maar Wikigta is nog niet helemaal af, dus je moet nog even wachten. En als je wat opmerkingen etc.. van Wikigta hebt, dan kan je beter in dit forum posten. Je moet tot 10.000 dingen stelen in huizen. Het beste kan je in rijke wijken stelen, want daar zijn veel radio's, televisie's etc.. Je kan in Lasventuras het beste zoeken in Prickle Pine want daar zijn grote huizen. Ik raad je aan om de Boxville missie in Losantos in de wijken Vinewood, Muholland en Muholland te proberen, want daar kan je nog meer spullen stelen dan in Prickle Pine. Eigelijk zijn dat de rijkste wijken van Sanandreas. Veel succes! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Ik had dat deel van de missie zelf geschreven en wist eerlijk gezegd (toen) nog niet eens dat je de inbraakmissies ook op andere plaatsen dan Los Santos kon doen. Ik had San Fierro er laatst wel bij gezet en nu ook net Las Venturas toegevoegd. Completer dan dit kan ik hem niet krijgen denk ik.... Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 ikdenk wel gwn wat stelen he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.