Baffie Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Sinds vandaag doet het geluid het bij mij niet meer, gisteravond heb ik nog uren Call of Duty 2 gedaan en deed alles het perfect, nu doet het spel het niet meer, omdat er geen geluid is. Ik ben op zoek gegaan en toen is gebleken dat C-media AC97 Audio Device niet start, heel vreemd, ik heb al geprobeerd: verwijderen en opnieuw installeren, maar het helpt niks, weet iemand hier de oplossing en oorzaak niet? Reageren
Godrax Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Ik heb dezelfde en die zal dus waarschijnlijk on-board zijn (in je moederbord) Hij zal waarschijnlijk kapot zijn want on-board geluidskaarten laten het vaak afweten. Het beste is dat je een nieuwe geluidskaart koopt want die van mij gaat ook niet zo goed meer... Bewerkt: 22 december 2005 door GtaThomas Reageren
Baffie Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Nee, het probleem is al verholpen, ik had ongeveer alles uitgeprobeerd, maar uiteindelijk toen ik de optie: Vorig stuurprograma... selecteerde deed hij het gewoon weer, in ieder geval bedankt voor je hulp, maar nu doet hij het weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.