Jump to content

Nieuw Onderzoek (UPDATE!)

Chi

Recommended Posts

Ik ben nu bezig met een nieuw onderzoek. Er staan al wat dingen op dit forum (jullie zijn ook snel met dingen zien, zeg!), maar ik maak gewoon even een soort "Complicate", samen met wat dingen die ik gezien heb.

(Ik vraag mensen hun mening hier te posten na het gezien te hebben. Zo weet ik of ik de komende periode door moet gaan, of het af moet kappen.)

---------------

Update!

M'n onderzoek is klaar en staat gepost op m'n website. Het heet "Seeking San Andreas.." en het is zeker het grootste onderzoek wat ik tot nu toe heb gehouden en ik heb veel gevonden. Veel leesplezier!

Hier kun je het onderzoek lezen

(Sorry dat ik hem niet op het forum post, maar dat zou teveel posts kosten)

Delen op andere websites

het is inderdaad allemaal heel mooi gedaan :D mijn complimenten

er valt me trouwens nog iets op uit deze screen... mijn vader heeft een ralph lauren shirt die er zo uit ziet een grijze trui met een klein ralph lauren tekentje.

zou dit dan mischien betekenen dat je in san andreas ook merkkleding kan dragen?

post-19-1093199908.jpg

Bewerkt: door tim13
Delen op andere websites

het is inderdaad allemaal heel mooi gedaan :D mijn complimenten

er valt me trouwens nog iets op uit deze screen... mijn vader heeft een ralph lauren shirt die er zo uit ziet een grijze trui met een klein ralph lauren tekentje.

zou dit dan mischien betekenen dat je in san andreas ook merkkleding kan dragen?

Thanks. Ik denk het niet, aangezien het logo bovenin duidelijk een R* logo is.. maar misschien maken ze ze wel na, net als dat t-shirt van ProTouch, dat lijkt op een Nike T-shirt..

Delen op andere websites

WOO WOO wat WTF dat is echt netjes gedaan man... ben ik blij dat ik deze site vond bij google man anders had ik nooit zo veel info in 1 keer gevonden man heel veel site's geven maar een klein beetjuh ..

MOOI werk man :D

ik heb ergens gevonden

over die hond van je

en dat is iemand die ligt geen HOND zal ff gaan zoeken in iedergeval is het geen hond wat mensen denken... ff zoeken waar die site is

Bewerkt: door Ripper
Delen op andere websites

alleen wel een groot foutje...in het begin zeg je dat die gangmember zijn middelvinger opsteekt en dan begint te vechten

maar dat gene wat gecensureerd is zijn wapens...MTV heeft die trailer gecensureerd...en het 2e plaatje geven ze elkaar gewoon wat "love" ze zijn niet aan het vechten

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...