liltuner Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ja inderdaad,nu ik eventjes GOED naar de trailer kijk,geven ze mekaar een handdruk Reageren
Trax Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Je hebt idd gelijk, het zijn blijkbaar twee 'homie's'. Bovendien vond ik dit: Lijkt zij niet een beetje op Aaliyah? Reageren
liltuner Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ja,heel erg zelfs! goed gezien kerel! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Wauw word AAliyah de nieuwe Candy Suxxxx????, ik denk het wel Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 De info ligt even stil denk ik............. <_< <_< Reageren
The Godfather Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Wauw word AAliyah de nieuwe Candy Suxxxx????, ik denk het wel denk niet dat R* dat doet , anders krijgt R* boze familieleden op hun kop....ik bedoel hoe zou jij het vinden om je overleden dochter terug te zien als een hoertje in een GTA game <_< ik bedoel maar Reageren
Trax Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Misschien dat je wel iets ziet als (als het werkelijk Aaliyah voor moet stellen, uit respect) mensen voor haar ziet bidden. Dit is natuurlijk tegenstrijdig met dat Aaliyah toen nog leefde, en overigens niet eens bekend was ... Reageren
The Godfather Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 volgens mij is dat "Aaliyah" plaatje gewoon de zus van CJ Reageren
Trax Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Dat is ze niet, Kendl heeft tattoo op haar buik, dat meisje op het plaatje niet Reageren
The Godfather Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 ik vind haar tog echt wat meer op Kendl lijken dan op Aaliyah.....en aangezien je tattoo's kan zetten in SA zou het tog waar kunnen zijn Reageren
Trax Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Het zou idd best zo kunnen zijn. Het is iig denk ik óf een belangrijk persoon in real life, of een belangrijk NPC .. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Misschien is ze een filmster die wel het leven van de ghetto heeft kunnen verlaten, en wil ze niet eens meer met Cj praten, omdat hij er niet was toen hun moeder overleed, en is ze boos door wat er met hun jongere broertje is gebeurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.