Jump to content

Nieuw Onderzoek (UPDATE!)

Recommended Posts

Geplaatst:
Wauw word AAliyah de nieuwe Candy Suxxxx????, ik denk het wel

denk niet dat R* dat doet , anders krijgt R* boze familieleden op hun kop....ik bedoel hoe zou jij het vinden om je overleden dochter terug te zien als een hoertje in een GTA game <_< ik bedoel maar

Geplaatst:

Misschien dat je wel iets ziet als (als het werkelijk Aaliyah voor moet stellen, uit respect) mensen voor haar ziet bidden.

Dit is natuurlijk tegenstrijdig met dat Aaliyah toen nog leefde, en overigens niet eens bekend was ...

Geplaatst:

ik vind haar tog echt wat meer op Kendl lijken dan op Aaliyah.....en aangezien je tattoo's kan zetten in SA zou het tog waar kunnen zijn

Geplaatst:

Het zou idd best zo kunnen zijn.

Het is iig denk ik óf een belangrijk persoon in real life, of een belangrijk NPC ..

Geplaatst:

Misschien is ze een filmster die wel het leven van de ghetto heeft kunnen verlaten, en wil ze niet eens meer met Cj praten, omdat hij er niet was toen hun moeder overleed, en is ze boos door wat er met hun jongere broertje is gebeurd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...