X-Qyeh Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Als ik me verveel ga ik wel eens naar plaatjes of spelletjes site zoeken, maar bij heeeeeeeel veel van die plaatjes of spelletjes krijg ik niks te zien of ik krijg een rood kruisje.. Ik heb de nieuwste versie van Java al geïnstalleerd maar ik krijg nog steeds die rode kruisjes. Kan iemand me hier mee helpen? Reageren
Juice Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Probeer FireFox eens te downloaden, heb je FireFox al, download dan Internet Explorer is. Reageren
-Roy- Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Download eens flash of shockwave, daar kan het soms ook aan liggen. Reageren
Dizcid Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 zijn die plaatje die je hebt .png? zoja ik heb dat ook ik kan geen .png zien eerst kon ik het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.