Eddy93 Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Ik heb ergens gelezen dat je de skin van de ambulange en van de brandweer kan kopieren en zelf kan gebruiken. ik d8 dat het nix was in ging verder kijken. maar nu wil ik tog weten hoe ik dat nou kan doen :huh: kan iemand mij dat uitleggen plz! ondzettend bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destan Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je met img tool uit gta3.img moet halen fireman.txt en dan met txt viewer een bmp ervan maken en dan in je skins zetten dat zou moeten lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destan Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Natuurlijk eerst bewerken he. Met paint maar ik doe het altijd met adobe photoshop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 berichtje editten aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 De texture bestanden heten trouwens TXD, en het tool het viceTXD, maar er zijn ook wel andere tools beschikbaar om textures in TXD's om te zetten naar bmp.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bosgazt Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 (bewerkt) volgus mij kan dat ook als je istilllikedressingup intypt als code :blink: , na een paar keer krijg je die skin vanzelf wel dag ik (een paar seconden nadat ik dit hep getypt hep ik me knie gestote, PIJN!) <_< Bewerkt: 24 augustus 2004 door bosgazt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.