ballas Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 op je prive vliegveld heb ik een enorme hangar gevonden(aan de andere kant van je safe house) maar ik kan er maar 4 auto's in zetten. er kunnen misschien 100 auto's in! kan dit wel? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Nee, er kunnen slechts 4 voertuigen in. Hij is zo groot omdat je er vliegtuigen in kunt zetten. Je zou er een Hunter en een AT-400 (klik, voor plaatje) in kunnen zetten, je kan er dan nog wel een moter en een wagen inzetten. Als je je huisje uitkomt is er links ook nog een garage waar je 4 auto's in kunt zetten. Ruurd31.. Ooit van een voorbeeld gehoord LM? Bewerkt: 23 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 De AT-400 past er niet in Daar is hij veel te groot voor. Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) is dit de hanger waar je je wagen bulletporrf kunt maken?? zo ja kan iemand in stappen uitleggen hoe dit moet! (ik weet dat er al berichten over bestaan, ik heb ze zelf gestart trouwens, maar ik vind het niet duidelijk genoeg) -dus wnr je uit je save house komt, want doe je dan .... -.... -..... ...... Bewerkt: 23 december 2005 door zethe Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Ja hier staat het ook vertelt in dit (klik) topic. Er staan ook auto's die al van zichzelf bulletproof zijn, in een missie bijvoorbeeld. Hier een belangrijk stukje uit dat topic: Ga in je wagen die je bulletproof wilt maken, en rij ermee naar Verdant Meadows hangar, laat de deuren helemaal opengaan, en rij achteruit( maak je niet druk dat je de Hunter/Leviathan vernietigd) geef dan plankgas naar de hangar, spring eruit en ga erop schieten zodat je zeker weet dat je auto nog imuun is voor kogels, verlaat nu de hangar en laat de deur helemaal sluiten. druk nog een keer de Vehicle of Death zodat hij uit staat, en laat de deur van de hangar helemaal opengaan en je hebt een auto die bulletproof en explosionproof is Of precies het zelfde verhaal in een andere vertaling. Misschien is deze duidelijker, kijk maar even welke jij het handigst vind. Stap nu in de auto die je voor altijd kogelvrij wilt maken breng hem naar de hangar in Verdant Meadows. Laat de deuren van de hangar open gaan en rij achteruit(maak je geen zorgen als je de hunter/leviathan vernietigt) Rij er dan met grote snelheid in en laat je uit de auto vallen, schiet dan op de auto om te kijken of de auto nog kogelvrij is. Ga nu uit de hangar en laat de deuren dichtgaan. Tik nu opnieuw de Vehicle of death cheat in om de cheat te deactiveren. Laat de deuren van de hangar weer opengaan. De auto is nu compleet kogel en explosievrij. Gevonden met de zoekmachine. Veel succes ermee, als je geen cheats gebruikt dan kan het niet. Bij deze manier moet je een cheat gebruiken. Ruurd31.. Bewerkt: 23 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 voor dat je er in gaat moet je ook die code in voeren? en wat bedoelen ze met "maak je niet druk dat je de Hunter/Leviathan vernietigd"?? waarom zou die vernietigd worden? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Als er iets in een garage/hangar stuk gaat, dan wordt hij weer gerepareerd. Het gaat zo. Als je een auto stuk schiet is hij kapot, als je daarna de deuren dicht laat gaan wordt hij gerepareerd. Doe je de garage/hangar weer open dan staat het voertuig er weer heel. Dus ze bedoelen: Als hij stuk gaat, wordt hij ook wel weer heel. Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 dit is dus wat ik mot doen, -neem de wagen die je bulletproof wil maken -typ de code in -ga naar de hanger -doe de deuren open -ga achteruit -ga er volle gas in -schiet er op -laat de deuren toe gaan -typ de code nog eens in -einde is dit het? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Klopt dat is het, veel succes en plezier ermee. Als geprobeerd? Lukt het? Ruurd31.. Reageren
Hanniballz Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Klopt dat is het, veel succes en plezier ermee.Als geprobeerd? Lukt het? Ruurd31.. mij lukt het niet Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) mij wel maar nu heb ik een probleem -klop het als je de limo tuned en zwart spuit dat het onderste wit blijft? -klopt het dat je bij somige wagens alleen luchthappers kunt zetten en bij andere niet bij trans fender?? -kan je een chauffeur hebben in SA. dat je zelf niet moet rijden? (lijkt me leuk met de limo) En btw: je kan wel meer wagens in de hanger zetten : -zet een wagen tegen de deur -stap uit -laat de deur open gaan -dan stap je in en ga vlug binnen! Bewerkt: 23 december 2005 door zethe Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 er kunnen maximaal 4 autos in ELKE garage ... of je moet dat veranderen in de Main.SCM ! hopelijk heb je er wat aan Cheers Tales Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 En btw je kan wel meer wagens in de hanger zetten: -zet een wagen tegen de deur -stap uit -laa de deur open gaan -dan stap je in en ga vlug binnen! Op de eerste vraag heb ik geen antwoord, maar op de laatste opmerking wel. Dat kan eigenlijk niet, het is een glitch. Op den duur verwijnen gewoon auto's. Dan heb je 4 mooie voertuigen en 1 lelijke dan verdwijnt bijvoorbeeld 1 mooie auto. Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) lap, dacht ook eens slim te zijn zal alles is uitleggen hoe ik ze bullet proof maak: -neem de wagen die je wil BP maken -ga naar VM -stap uit de wagen, typ jcnruad in -ga in de wagen -laat de deuren van de hanger open gaan -ga achteruit en ga er met hoge snelheid in -spring uit de wagen -schiet op de wagen -ga uit de hanger, wacht tot de deuren toe zijn en typ terug jcnruad in voila, hier is het met vele puntjes ( dit is precies hoe ik het doe) Bewerkt: 24 december 2005 door zethe Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Welke code moet je in tikken voor de ps2 ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.