ballas Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 dat deel dat ik met sweet in de auto zit en dat ik moet knallen op die firetruck lukt me niet. mijn auto ontploft altijd. Reageren
Wesley Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Je moet de brandweer wagen volgen. De brandweerwagen rijd zich zelf van een brug af! Reageren
ballas Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) ow gewoon volgen en niks doen?en van welke brug?(dan kan ik zien of ik al ver ben geraakt) maar hoe komt het dan dat mijn auto ontploft?iemand tips? Bewerkt: 22 december 2005 door ballas Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Je moet proberen de automobilisten eruit te schieten. Schiet op hun hoofd door het raam, of de banden lek. Dan rijden ze moeilijker, als het lukt probeer de benzinetank te raken (dat is heel moeilijk). Als je het op de PC hebt kun je ook gewoon de hele tijd CTRL inhouden, dan schiet hij gewoon de hele tijd door. Dan raakt bijna elke kogel wat, dus gaat de auto sneller stuk dan dat je telkens 4 kogels schiet! Volgen er ook moters van de politie (weet niet meer precies)? Schiet dan de bestuurder eraf, dan valt de hele moter weg. Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.