Matiscus Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) *Lijst verwijderd, ik ben verhuist naar WikiGTA.* EDIT door Dizzee: http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen...City_Stories%29 Bewerkt: 7 april 2006 door Dizzee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Géén fouten, Misschien wel wat verbeteringen. Erg goed hoe je de plaatjes hebt genomen (egt top) en ook goed hoe je ze hebt gecopyright. Misschien kun je ze op volgorde sorteren (Auto's, Motor's, etc). EDIT: O w8, je had het al op alfabetische volgorde gezet. Laat maar zo dan he . Bewerkt: 22 december 2005 door The Golden Fighter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Ik heb juist nog een screen van DODO nodig. maar ik maak die straks wel even, als men PSP want bekomen is van zijn inspanning. Hij is aan het opladen nu. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Zeer mooi werk Matiscus, ik plaats het bij de handige onderwerpen in het general forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) mooi werk alleen der zijn een paar met kapotte ramen of zo probeer de auto's zonder schade te fotograferen:D Maar prachtig gedaan:) EDIT: waaar is de LEONE SENTINEL? of ben ik nou zo scheef? EDIT2: k zie em al hij staat achter zo'n andere:p Bewerkt: 22 december 2005 door DenTheMen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) @DentheMen: Ik ben bezig met slechte foto's te vervangen. Ik heb zonet de Infernus ook vervangen. @iedereen: Dodo heeft ook een plaatje gekregen. Bewerkt: 22 december 2005 door Matiscus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Tip: Probeer elke auto uit hetzelfde ooghoek te maken, dan lijkt het echt professioneel. Echt topwerk jongen . Ik ben blij dat hij bij belangrijke onderwerpen staat. Veel succes met LCS, Ruurd31.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Thanks ruurd daar was ik ook al achtergekomen. De meeste zijn zo, maar men eerste versies trok ik gans anders dan deze nu. Ik verander het constant. Ik doe men uiterste best. De boten moeten er nog bij. En dan is ze compleet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Misschien moet je er ook tussen haakjes achter of onder zetten welke niet in het spel zitten en welke je dus met de cheatdevice moet krijgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Lijkt me een goed idee. Ga er straks even men werk van maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Mooie gemaakt een 9+ Bewerkt: 3 januari 2006 door <<Salvatore Leone>> Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts