Jump to content

The Demolition Man


~Lance Vance

Recommended Posts

Ik heb problemen met de missie "Demolition Man" van Avery Carrington, ik heb t 9 keer geprobeerd en het wil echt niet lukken.... Zijn er vrijwilligers die deze missie voor mij willen proberen te halen?

Alvast bedankt :)

PS: Zie de bijlage voor mijn save....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe hem wel voor je, ik edit mijn bericht zo. ;)

NandroDavids

Edit: Ik weet niet hoe het komt, maar het lukt niet. Ik heb hem gedownload en in de map 'GTA Vice City User Files' gezet, maar als ik dan in het spel ga en je savegame wil laden, staat 'ie helemaal niet bij de savegame's. :? Het enige verschil wat ik zie in de map, is dat mijn savegame's allemaal 198 KB zijn en die van jou 134 KB. Sorry, maar het gaat dus niet lukken.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Dat vond ik eerst ook maar na een tijdje werd ik er handig in! Alleen de derde etage is best lastig omdat daar van die PIGs lopen met pistolen, maar als er van die gassies van voren aankomen moet je met Num9 naar voren zwenken en dan *bloedbad*, en als ze van achteren komen moet je met Num6 naar achteren hellen, dan gaan ze ook dood. En gewoon proberen zo laag mogelijk te vliegen zodat je niet tegen het plafond knalt....

Als je de missie eenmaal gehaald hebt is het wel stoer om te zien hoe dat hele gebouw uit elkaar knalt, en het levert je ook een brandweerwagen op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...