Wesley Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Hoi.... Ik heb een vraagje. In San Fiaro , daar vind je ook een bedrijf met de naam Wang Cars. Het is te vinden aan de Doherty. Weet iemand hoe ik die auto bedrijf kan krijgen???? Groeten, Wesley_GTA Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Hey Wesley_GTA, wij weten alles . Wanneer kan ik die winkel tegenover je garage in SF kopen??Deze "Showroom" heet Wang Cars, hier krijg je later ook nog is enkele missies. Om het te kunnen kopen, moet je alle missie van SF hebben gedaan + de Driving School. Nu kan je het kopen voor $80.000, je unlockt 4 missies. Missies: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Kijk eens, hier is het. Als je de volgende keer dat even wilt kijken, of de zoekmachine wilt gebruiken. Daar worden alle belangrijke dingen vertelt in die FAQ (klik). Dit is alles en veel succes, Ruurd31.. Bewerkt: 22 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ballas Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 de missies van zero moet je niet doen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dat zijn de missies van Zero ook niet. Die eerste missie heet Zeroing dat zijn missie van Wang Cars. Er zijn nog 3 missies. Ruurd31.. Reageren
ballas Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 nee ik bedoel dat je de missies van zero niet moet doen om wang cars te kopen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Even offtopic @Ballas: Als je voor je signature zet en (url)= aan de voorkant weghaalt en (/url) aan de achterkant ook zou ie het moeten doen hoor..... Bewerkt: 22 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
ballas Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 offtopic: maar hoe zet je die dingen die jij voor img en achter img hebt gezet?het lijkt veel op dit(img) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 naast de P op je toetsenbord Reageren
ballas Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 bij mij niet maar ik heb een mac dus dat zal wel anders zijn zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.