Jump to content

roeste auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb in de garage van CJ's ma een roeste auto gevonden. Een 'Buffalo'

En ik zou nu graag weten hoe dit komt of als dit al eerder voorgekomen is.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lord of War

14

• Velaro

6

• djbackdoor

3

• San_Andreas_Nigga

2

Geplaatst:

Kan je er mee rijden ?Kan je een screen maken,want zonder zijn we niet echt veel.

Geplaatst:

Ja, je kunt er mee rijden.

Ik zal proberen een screen er van te maken ;)

Geplaatst:

Je bedoelt de garage van de Johnson House?

Heb je daar een auto in gevonden?

En die heb je er niet zelf in gezet?

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij ook niet, toevallig geen savegame gedownload? Ik weet op welke auto hij het heeft. Maar ik vind direct geen screen. Maar in die garage is echt onmogelijk. :? En dit is zeker geen EE. :duh:

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Neej dit is spam of hij heeft iets gedownload, of... is er mischien oiemand je garage ingereden en liep je toen weg en kwam ie vast bte zitten? dat heb ik wel eens met politie gehad.

Geplaatst:

Ik ken een mod die een hele roeste auto erin zet (Ford Torino ofzo) Misschien heeft hij dat gedownload.

Geplaatst:

Hoe kan dat dan er uitzichzelf komen, je moet wel een spawncode ofzo hebben gebruikt.

Geplaatst:

Als je niks gedownload hebt dan moet je hem erzelf in hebben gezet. Want anders zou het betekenen dat als je er al 2 auto's in had staan dat een 3de bovenop die andere 2 spawnt.

En wat bedoel je met geroest? Is het een carwreck, eentje die je wel vaker ingezakt, zonder ramen en deuren, langs de kant zie staan, of heeft hij een paar roest plekjes?

Vertel eens wat meer of laat iets zien. :N

Geplaatst:

Dit lijkt me erg sterk.

Een bug kan het zijn dat er een auto opeens in je garage staat, maar een roeste vind ik erg vreemd.

Hoe ziet hij er dan uit ? Misschien kan je een screen nemen dan zijn we al iets verder.

Giorgo

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...