gike Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 (bewerkt) Hallo, Weet iemand soms hoe ik via Zmodellor autos moet maken. Zo ja, wil je dan asltublieft helpen. Groetjes Giovanni PS:Dit is mijn eimailadres *** (at) hotmail DOT com *E-mails graag in PM om hackers te voorkomen. Bewerkt: 22 augustus 2004 door Mr. Cortez Reageren
woods Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 (bewerkt) ik kom ook geen stap verder met zmodeller wie kan me helpen :huh: p.s. mijn e-mail is *** (at) msn DOT com *E-mails graag in PM om hackers te voorkomen. Bewerkt: 22 augustus 2004 door Mr. Cortez Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 ik snap ook nix van Z-modeler je moet dan blueprints erin zetten maar verder snap ik er geen hol van <_< Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 op dit forum staat nu een nl tutorial Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 als je ff had gezocht had je hem vonden maja hier dan Reageren
drime Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 nou als je goed heb gelezen rambo is deze turtulal voor txd en niet voor modellen ik heb echter wle de goede dit is een filmpje je leert er erg veel van als je goed oplet op deze site http://jpracing.racerplanet.com/modules/my...php?op=&cid=132 sucses er mee Reageren
gike Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2004 nou als je goed heb gelezen rambo is deze turtulal voor txd en niet voor modellen ik heb echter wle de goede dit is een filmpje je leert er erg veel van als je goed oplet op deze site http://jpracing.racerplanet.com/modules/my...php?op=&cid=132 sucses er mee Merci nu kan ik eindelijk mijn dodge viper gts/r 10 met wapens maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.