Jump to content

De krijtvandalen


~Lance Vance

Recommended Posts

Hey, ik heb iets vreemds ontdekt in Vice City.

Ik was dus een beetje fun on the streets aan het maken en ik schop een ventje dood, na een tijdje loop ik terug en zie ik dit:

killed5nt.png

Heeft er in de tussen tijd soms iemand met krijt lopen tekenen?

Wat is dit voor iets?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Dit is in alle delen van GTA(volgens mij) en politie of de ambulance mensen doen dit. :Y

Nee, in GTA: San Andreas is het weggelaten, maar in GTA: Liberty City Stories is het wel weer terug.

Ach ja, het is wel grappig hoor, alleen zouden ze dan ook echt politie en een onderzoeksteam en de hele mikmak moeten laten komen, want in GTA schijnt het gewoon heel normaal te zijn dat er een lijk over de straat ligt. Ik hoop dat ze dat in de volgende GTA goed verwerkt hebben, want het gene wat me het meeste ergert bij GTA is de persoonlijkheid van voetgangers, en niet alleen hun roekeloze gedrag af en toe, maar gewoon alles, ook bijv. als ze op een weg rijden (bij GTA: LCS vindt ik dit overigens het ergst) dat ze gewoon van de ene weghelft naar de andere weghelft rijden, terwijl jij er rijdt, zodat ze tegen je aan botsen. Ik hoop dat dit en vele meerdere dingen van voetgangers in de volgende GTA helemaal goed uitgewerkt zijn.

En over dat krijt gesproken: Het interesseerd me niet zo, 't is wel eens grappig, maar ik heb dan liever dat een lijk langer blijft liggen of helemaal niet verdwijnt, totdat het opgehaald wordt ofzo. Het is gewoon zo raar dat een lijk na een tijdje liggen gewoon in het stof verdwijnt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...