~Lance Vance Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Hey, ik heb iets vreemds ontdekt in Vice City. Ik was dus een beetje fun on the streets aan het maken en ik schop een ventje dood, na een tijdje loop ik terug en zie ik dit: Heeft er in de tussen tijd soms iemand met krijt lopen tekenen? Wat is dit voor iets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Raar dat het je nu pas opvalt want dat was geloof ik al van gta3 maar het is niks raars gebuird vaker het is het omtreksel van het slachtoffer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 In films en games wordt vaak gesuggereerd dat de politie de lijken van slachtoffers met krijt omcirkelt. dat is dit dus. maar in het echt gebeurt dat niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Ik dacht even eerst dat het botten waren. Het is wel raar dat dat gebeurt. Het lijkt wel of het gewoon een afdrukje is. Dit krijg ik ook vaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Ooow oké dat is het dus.... Ik heb het trouwens in GTA3 niet gezien, hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Ik vind het alleen een beetje nep dat het er zo uitziet. Maar je krijg het wel meer te zien. Raar dat jij het nog nooit had gezien. Maar je moet dan ook wel weer juist op hetzelfde moment daarzijn... gta-freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Het is gewoon een tekening waaraan je kunt zien waar het slachtoffer lag. Grappig topic naam trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 In gta 3 komt dit ook voor, het is heel normaal het krijt dat verdwijnt ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Bij mij gebeurt het soms wel en soms niet. In San Andreas heb ik dit trouwens nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Bij mij gebeurt het soms wel en soms niet. In San Andreas heb ik dit trouwens nooit gezien. nee in san andreas is het weggelaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 das nou jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 als iemand word vermoord doen ze krijt om hem heen om de onhouden waar die vermoord is. en als je weg gaat en je komtrug heb waarschijnlijk voorstellen dat de plotie is gewees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 zou wel vet zijn dat het krijt altijd blijft zitten ook eens wat nieuws meschien begin van een neiuwe mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 Dit is in alle delen van GTA(volgens mij) en politie of de ambulance mensen doen dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 Dit is in alle delen van GTA(volgens mij) en politie of de ambulance mensen doen dit. Nee, in GTA: San Andreas is het weggelaten, maar in GTA: Liberty City Stories is het wel weer terug. Ach ja, het is wel grappig hoor, alleen zouden ze dan ook echt politie en een onderzoeksteam en de hele mikmak moeten laten komen, want in GTA schijnt het gewoon heel normaal te zijn dat er een lijk over de straat ligt. Ik hoop dat ze dat in de volgende GTA goed verwerkt hebben, want het gene wat me het meeste ergert bij GTA is de persoonlijkheid van voetgangers, en niet alleen hun roekeloze gedrag af en toe, maar gewoon alles, ook bijv. als ze op een weg rijden (bij GTA: LCS vindt ik dit overigens het ergst) dat ze gewoon van de ene weghelft naar de andere weghelft rijden, terwijl jij er rijdt, zodat ze tegen je aan botsen. Ik hoop dat dit en vele meerdere dingen van voetgangers in de volgende GTA helemaal goed uitgewerkt zijn. En over dat krijt gesproken: Het interesseerd me niet zo, 't is wel eens grappig, maar ik heb dan liever dat een lijk langer blijft liggen of helemaal niet verdwijnt, totdat het opgehaald wordt ofzo. Het is gewoon zo raar dat een lijk na een tijdje liggen gewoon in het stof verdwijnt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.