Jump to content

Fopvirus

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het gewoon zielig om dit bij mensen te doen ook al is het nep. Hoe kansloos kan je zijn? (Zo dat moest erook uit).

Geplaatst:
Ik vind het gewoon zielig om dit bij mensen te doen ook al is het nep. Hoe kansloos kan je zijn? (Zo dat moest erook uit).

Ook, en bovendien vind ik het nogal saai en kinderachtig. Wat is daar nu zo leuk aan?

Geplaatst:

Ik vind het wel grappig, het is denk ik meer bedoeld om naar vrienden te sturen. Het is niet de bedoeling dat je iemand er echt mee laat schrikken. :Y

Je kan misschien met Paint en Microsoft Gif Animator (gratis) je eigen nepvirussen maken. :)

Geplaatst:

Haha, bij mij was iemand wreed geschrokken en deed zijn pc gelijk uit :puh:

Ik was een kwartier aan de slappe lach :puh:

Uiteindelijk moest hij ook lachen dus hij was niet boos erover ;)

Geplaatst:

Deze had ik eerst ook, moest ik 4 emoticons bij elkaar doen, en dan een ding er goed boven krijgen. Ik vind het niet irritant meer, ik weet dat ze nep zijn :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Zeg gewoon tegen degene die ze stuurt: Ken ik al. Dat deed ik, het werkte bij mij wel ik had er geen last meer van :puh:

Bewerkt: door Ferre
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ach man ga buitenspelen..... Of maak echte vierussen zoals ik doe :*D is niet moeilijk echt niet.

Leer gwwn de kracht van ms-dos meer zeg ik niet nu vind je zelf wel wat te doen...

Geplaatst: (bewerkt)
Ach man ga buitenspelen..... Of maak echte vierussen zoals ik doe :*D is niet moeilijk echt niet.

Leer gwwn de kracht van ms-dos meer zeg ik niet nu vind je zelf wel wat te doen...

De enige mensen die erger zijn, zijn de mensen die echte maken.. Sorry maar dat moest er ook effe uit.

Ben er maar trots op dat je 'vierussen' kan maken.

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Ben ik niet trots op en ik maak 't ook niet ik heb 't 1x gedaan :Y voor is te zien of 't werkt en heb 't op 1 van m'n eigen pc's uitgetest duzz...

Geplaatst:

Of leer volwassen worden, je bent gewoon zielig als je virussen maakt. als jij een virus naar mij stuurt bijv. dan weet ik binnen 3 uur wie het gedaan heeft. en staat er dus een ME busje op de stoep bij jouw :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...