XtrM Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 wie heeft hier fop virusen of emoticons voor msn die op virusen lijken hier een voorbeeld Reageren
Jarno Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik vind het gewoon zielig om dit bij mensen te doen ook al is het nep. Hoe kansloos kan je zijn? (Zo dat moest erook uit). Reageren
Juice Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik vind het gewoon zielig om dit bij mensen te doen ook al is het nep. Hoe kansloos kan je zijn? (Zo dat moest erook uit). Ook, en bovendien vind ik het nogal saai en kinderachtig. Wat is daar nu zo leuk aan? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik vind het wel grappig, het is denk ik meer bedoeld om naar vrienden te sturen. Het is niet de bedoeling dat je iemand er echt mee laat schrikken. Je kan misschien met Paint en Microsoft Gif Animator (gratis) je eigen nepvirussen maken. Reageren
Achille Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Haha, bij mij was iemand wreed geschrokken en deed zijn pc gelijk uit Ik was een kwartier aan de slappe lach Uiteindelijk moest hij ook lachen dus hij was niet boos erover Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik heb hem ook! En hier staan nog meer fopvirussen: hier Reageren
Arjen Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Als ik die 'virus' bij eentje in m'n MSN deed, zei ze: 'Oud!!' Reageren
Thabit Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Deze had ik eerst ook, moest ik 4 emoticons bij elkaar doen, en dan een ding er goed boven krijgen. Ik vind het niet irritant meer, ik weet dat ze nep zijn Reageren
Ferre Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Zeg gewoon tegen degene die ze stuurt: Ken ik al. Dat deed ik, het werkte bij mij wel ik had er geen last meer van Bewerkt: 28 december 2005 door Ferre Reageren
meetlat Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ach man ga buitenspelen..... Of maak echte vierussen zoals ik doe is niet moeilijk echt niet. Leer gwwn de kracht van ms-dos meer zeg ik niet nu vind je zelf wel wat te doen... Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ach man ga buitenspelen..... Of maak echte vierussen zoals ik doe is niet moeilijk echt niet.Leer gwwn de kracht van ms-dos meer zeg ik niet nu vind je zelf wel wat te doen... De enige mensen die erger zijn, zijn de mensen die echte maken.. Sorry maar dat moest er ook effe uit. Ben er maar trots op dat je 'vierussen' kan maken. Bewerkt: 5 januari 2006 door ViceAgent Reageren
meetlat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ben ik niet trots op en ik maak 't ook niet ik heb 't 1x gedaan voor is te zien of 't werkt en heb 't op 1 van m'n eigen pc's uitgetest duzz... Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ach man ga buitenspelen..... Of maak echte vierussen zoals ik doe is niet moeilijk echt niet.Leer gwwn de kracht van ms-dos meer zeg ik niet nu vind je zelf wel wat te doen... Of leer volwassen worden, je bent gewoon zielig als je virussen maakt. als jij een virus naar mij stuurt bijv. dan weet ik binnen 3 uur wie het gedaan heeft. en staat er dus een ME busje op de stoep bij jouw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.