Jump to content

Criminal Rating

~Lance Vance

Recommended Posts

Je krijgt die rating als je een cheater bent, hoe vaker je een cheat invoert die het spel beinvloeden naar je voordeel hoe lager de rating. ''Total lair'' is volgens mij de laagste rating die kan krijgen. Ik denk eerlijk gezegd dat ook niet meer veranderd.

Ik ben niet zeker of je criminal rating ook omlaag gaat als je vals speelt, bijv: bij die missie op die golfplaats, als je via een andere weg dan de ingang de golfplaats betreed en daardoor wapens kan gebruiken.

Ik denk dat je opnieuw moet beginnen zonder cheats om die rating positief te houden.

Groetjes :cya:

Delen op andere websites

Je kan het weer omhoog krijgen, alleen om het ongeveer weer terug op 0 te krijgen kan je nog wel een paar weken vooruit. Normaal gesproken wordt je criminal rating beinvloed door:

- Alle missies uitspelen (+)

- Agenten om zeep helpen (+)

- Door rood ligt rijden (+)

- Pedestrians vermoorden (+)

- Veel kogels afvuren (het liefste raak). (+)

etc.

- Cheaten (-)

- Missies failen (-)

etc.

Er is wel een trucje en dan is dat je eerst ergens een tank vandaan tovert en dan de loop 180 graden draait, en vervolgens als een idioot raketten naar achter schieten. Dan gaat je criminal rating een stuk sneller omhoog. Maar om van -10000 - -7500 naar 0 of hoger te gaan is zowat onmogelijk. :cya:

Mag je het toch nog willen proberen veel succes! :)

Bewerkt: door MrKooKie
Delen op andere websites

Ja daar wilde ik ook nog wat over vragen, hoe moet ik de loop van de tank draaien (met de PC)?

Mijn Criminal Rating is 9641 en ik zit bij de missie Phnom Phen ofzo, kan ik dat dan nog omhoog krijgen?

En kan ik nog wel 100% halen als mijn rating zo laag is?

Bewerkt: door Lance Dance
Delen op andere websites

Je kan die loop draaien met ik geloof, num4 en num5...

Tuurlijk kan je 100% krijgen, zolang je maar geen cheats gebruikt. Cheats zorgen er naast een lage rating ondermeer ook voor dat sommige hidden packages verdwijnen, tja en dan wordt het moeilijk om ze allemaal te vinden.

Maar ik dacht dat je vc al uitgespeeld had...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...