Twenty Eyes Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Onderwerp: leger, oorlog Soort design: Signature Size design: 500 x 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: nee Tijd van inlevering: morgen (niet later) Mijn sig komt nog.
Twenty Eyes Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Dat is goed, ik denk dat je dan wel een beetje moet opschieten want om 12 uur ga ik naar schiphol. Succes, mijn pic is na jou inzending. Edit: ik zie dat er nog 2 uurtjes over zijn. Dan stuur ik mijn sig maar alvast, maar je moet je eigen pic wel af hebben vandaag! Sig: Bewerkt: 24 december 2005 door Twenty Eyes
Boertjuh!!! Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 ik vindt die van WiZ-Eurynox super
The Mafia Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) *Laat maar onzinnige post* Bewerkt: 24 december 2005 door The Mafia
Froodooo Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Sorry, ik kon gister de Sig niet inleveren. Hij komt vandaag nog! Edit: Nou, hier is hij dan eindelijk: ________________________________________________________________________________ Froodooo Twenty Eyes ________________________________________________________________________________ Het stemmen kan beginnen! (Stemmen t/m 26 december a.s.) Bewerkt: 26 december 2005 door Froodooo
Ruurd31 Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Mijn stem gaat naar Twent Eyes, dat is een hele mooie rustig leger foto. Veel succes verder, Ruurd31..
Rekam Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik kies voor Froodooo. Het straalt veel actie en geweld uit.
Wesley Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Mijn stem gaat naar Froodooo, ik kan niet zien wat voor geweer dat is . Ik heb een gevoel dat het een M-16 is.
Upstream Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik vind ze allebij echt heel goed gelukt, dus doorvoor al mijn complimenten. Laat ik beginnen bij die van froodoo, je hebt er veel aan gedaan. Mooie kleuren en pattern zit erop, precies goede opacitie op het pattern in dat opzicht vin ik hem prima. Maar nu het minpuntje: het lettertype, dat stoort echt heel erg heel erg dat hij zo fel oranje is en zo raar scheef staat. Ten tweede mis ik, zoals vaak op signatures, een border. Daat maakt echt een soort afschijding tussen jouw drukken sig en de rest van de pagina. Dan twenty eyes, toen ik die van jouw gisteren zag vond ik hem heel mooi. Veel rust, met dat zwart-wit en kleur effect. Rustig keurig lettertype, en daar is ook een border. Ook prachtig gemaaktde scanlines. En ik kan er niet zo heel veel opaanmerken Mijn stem gaat dus naar Twenty Eytes
GTA Fanaat Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Mijn stem gaat naar: Froodoo
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik vind de effecten/kleuren mooier bij Froodooo dus mijn stem gaat naar Froodooo
Grove St. Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 lekker rustig, daarom geef ik aan Twenty Eyes mijn stem! Mooi gedaan allebei!
Slimm Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Frooodooo heeft gewonnen, een punt voor hem Closed.
Recommended Posts