50-Cent Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 heb nog een vraag: Bij mij zijn er in Los Santos maar 3 kleding winkels open namelijk: * Sub Urban * Prolaps * Binco Maar je hebt ook nog: * Didier Sachs * ZIP * Victim Nu is mijn vraag,na welke missie gaan deze winkels open? Bedankt Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 klik De zoekfunctie doet wonderen. Reageren
50-Cent Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Dat word een Sorry Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Vraag niet meer om een Slot !!!! en je kan ook op Wikigtal kijken ... maak dat je startpagina .. heb ik ook ! Bewerkt: 23 december 2005 door Tales Reageren
Hanniballz Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 heb nog een vraag: Bij mij zijn er in Los Santos maar 3 kleding winkels open namelijk: * Sub Urban * Prolaps * Binco Maar je hebt ook nog: * Didier Sachs * ZIP * Victim Nu is mijn vraag,na welke missie gaan deze winkels open? Bedankt moet je eerst maar es bij een walktrough kijken..... didier zachs gaat erg laat in de game open.... alleen maar coole gangsta kleding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.