Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Iemand in mijn MSN (Rockstar Dutch) heeft contact met R* North! Maar hij heeft ook een collega die GTA: SA al heeft gespeeld! En dan nog iets. Mocht die gozer wel iemand kennen die bij R* North werkt, vraag dan even naar de naam, als het kan. Btw, het is volgensmij niet toegestaan om zulke info uit te lekken? :unsure: Kijk maar naar "Het Darkel Incident". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Iemand in mijn MSN (Rockstar Dutch) heeft contact met R* North! Maar hij heeft ook een collega die GTA: SA al heeft gespeeld! En dan nog iets. Mocht die gozer wel iemand kennen die bij R* North werkt, vraag dan even naar de naam, als het kan. Btw, het is volgensmij niet toegestaan om zulke info uit te lekken? :unsure: Kijk maar naar "Het Darkel Incident". "het Darkel Incident"????? is er iets wat ik niet weet??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Iemand in mijn MSN (Rockstar Dutch) heeft contact met R* North! Maar hij heeft ook een collega die GTA: SA al heeft gespeeld! En dan nog iets. Mocht die gozer wel iemand kennen die bij R* North werkt, vraag dan even naar de naam, als het kan. Btw, het is volgensmij niet toegestaan om zulke info uit te lekken? :unsure: Kijk maar naar "Het Darkel Incident". "het Darkel Incident"????? is er iets wat ik niet weet??? OMG jullie kennen het darkel incident niet? Oke ik zal later op de dag nog wel een column erover schrijven, maar ik ben nu echt even druk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Ik zal wel eens vragen waar die Rockstar Dutch zit! En anders, stel dan nog eens een vraag waar nog niks is mee gedaan en dan vraag ik aan die kerel wat hij dr van zegt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Ik zal wel eens vragen waar die Rockstar Dutch zit!En anders, stel dan nog eens een vraag waar nog niks is mee gedaan en dan vraag ik aan die kerel wat hij dr van zegt! Hoeveel kost een standaard bumper? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 die van R* mag tog nie zomaar alles aan je vertelluh ut kan niet dat je um kent man of hij doet zun werk nie goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 rustig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 "Wie is RockstarDutch? RockstarDutch is een compagnie van Rockstarnorth en zorgt voor de distrubutie en promotie van producten van Rockstarnorth. Wij geven onze klanten extra aanvullende informatie, door het bovenstaande adres te mailen of via ***", Ik weet niet of we hier iets wijzer van worden??? heb het op de site van Paradise gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 rustig Niet spammen Liltuner! btw. Ik geloof niet dat R*Dutch bestaat. Helemaal niet als je een Hotmail account hebt. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.