Jump to content

Misschien nieuwe info SA

Thabit

Recommended Posts

Iemand in mijn MSN (Rockstar Dutch) heeft contact met R* North! Maar hij heeft ook een collega die GTA: SA al heeft gespeeld! :D

En dan nog iets. Mocht die gozer wel iemand kennen die bij R* North werkt, vraag dan even naar de naam, als het kan. Btw, het is volgensmij niet toegestaan om zulke info uit te lekken? :unsure: Kijk maar naar "Het Darkel Incident".

Delen op andere websites

Iemand in mijn MSN (Rockstar Dutch) heeft contact met R* North! Maar hij heeft ook een collega die GTA: SA al heeft gespeeld! :D

En dan nog iets. Mocht die gozer wel iemand kennen die bij R* North werkt, vraag dan even naar de naam, als het kan. Btw, het is volgensmij niet toegestaan om zulke info uit te lekken? :unsure: Kijk maar naar "Het Darkel Incident".

"het Darkel Incident"?????

is er iets wat ik niet weet??? :(:(:(

Delen op andere websites

"het Darkel Incident"?????

is er iets wat ik niet weet??? :(:(:(

OMG jullie kennen het darkel incident niet?

Oke ik zal later op de dag nog wel een column erover schrijven, maar ik ben nu echt even druk.

Delen op andere websites

"Wie is RockstarDutch? RockstarDutch is een compagnie van Rockstarnorth en zorgt voor de distrubutie en promotie van producten van Rockstarnorth. Wij geven onze klanten extra aanvullende informatie, door het bovenstaande adres te mailen of via ***", Ik weet niet of we hier iets wijzer van worden??? heb het op de site van Paradise gevonden

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...