The Mafia Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Onderwerp: Photomanupulatie Soort design: Signature Size design: 350 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Graag geen pro want ik ben nog niet goed met Photoshop.
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Ik wil wel. Post me sig vanmiddag [EDIT] Hier me signature voor de battle. GizmO Bewerkt: 23 december 2005 door ~> GizmO <~
The Mafia Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2005 The Mafia Gizmo Laat het stemmen beginnen,Gizmo véél succes.
Nemean^inf Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik vond het verschil niet moeilijk om te kiezen, Mijn keus vloog gelijk al naar gizmo. Wat trekt mij naar gizmo: De kleur van de bloem komt heel goed naar voren. De donkere kleuren worden beetje naar de diepte gebracht wat juist goed staat bij de kleur van de bloem. De border ziet er erg flurrig(zo schrijf je dat toch?) En precies de goede kleuren. Ook de tekst trekt mij omdat ze bijpassend zijn. Wat trekt mij niet naar gozmo? Alles trekt mij, ik geef hem een dikke 10. Wat trekt mij naar the mafia: Het plaatje zelf vind ik erg mooi. De bovenkant bij de wolken is wel leuk. Wat trekt mij niet naar the mafia? Ik vind het wit als dat nou wolken of sneeuw is niet mooi uitkomend omdat je het verschil gewoon niet meer kan zien. De tekst, vooral omdat het bijna niet leesbaar is vind ik het niet prettig staan. De border aan de bovenkant is hij helemaal blauw terwijl links weer wit is. Ook vind ik dat het donkere net wat meer naar voren komt. Ik vind hem wel mooi maar mijn stem gaat naar Gizmo
Juice Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik vind ze allebei heel erg mooi. Maar mijn stem gaat naar GizmO. Echt heel erg mooi. De bloem komt goed naar voren. Stem: ~> GizmO <~
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Mensen voor de duidelijkheid. Het stemmen duurd tot 24 december 23:59:59 Veel "stem" plezier. Levi of slimm zou 1 van jullie de naam van het topic willen veranderen? BVD Bewerkt: 23 december 2005 door ~> GizmO <~
X Productions Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik vind ze beide erg mooi. Maar bij die van The mafia komt het zwarte meer naar voren in plaats van de sneeuw. En bij ~> GismO <~ komt de kleur van de bloem naar voren. En dat moet ook. Daarom gaat mijn stem naar ~> GismO <~
Upstream Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Whow, gizmo . Ik wordt helemaal warm van binnen, prachtige kleuren echt heeel warm. Keurig gedaan, lekker lettertype, alleen dat gizmo in de hoek vind ik minder. Maar echt heel mooi werk En The Mafia die van jouw is ook mooi, alleen dat lettertype is "te", je moet er minder effect overgooien. Maar ook heel mooi gedaan. Ik hou wel van dat nature gedoe, prachtig werk jongens.
Eli R Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Nog nooit zo'n makkelijke keus gehad, écht, dit is gewoon te easy voor woorden. Het niveau van beiden is opzich helemaal niet zo laag, maar ook weer niet de top, die van gizmo, is heel erg, ja, die is gewoon, té, echt té, té oranje! Mijn vote gaat naar 'The Mafia'. @Onder: Photomanipulaties, kan vanalles zijn, om een foto te veranderen, niet alleen de kleuren ophelderen. Dus ik had niet zoiets hoefen te verwachten. Ik verwachtte, bij de eerste post, dat ik een mooie zwartwit Llama te zien kreeg, maar dat was het dus niet. Bewerkt: 25 december 2005 door Eli R
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Nog nooit zo'n makkelijke keus gehad, écht, dit is gewoon te easy voor woorden. Het niveau van beiden is opzich helemaal niet zo laag, maar ook weer niet de top, die van gizmo, is heel erg, ja, die is gewoon, té, echt té, té oranje! Mijn vote gaat naar 'The Mafia'. -___- Wat denk je anders bij een oranje bloem. Dit is het onderwerp photomanips. Dan kan je zoiets wel verwachten. Maarja
Grove St. Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ik vindt ze allebei mooi! maar ik vindt die van The Mafia mooier, het is nu eenmaal kerst en het is een mooie overgang Stem: THE MAFIA
.Levi. Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Winnaar ~> GizmO <~ + 1 punt. Well done guys. Topic closed.
Recommended Posts